Opera -spm
Fra : Poul Christensen

Dato : 21-10-10 20:12

Opera viser kun grønne firkanter fra dette link
http://www.dr.dk/P2/P2+Koncerten/
mens andre browsere viser både tekst og billeder.
Har I andre operabrugere samme problem eller er det mine indstilliger, der
bevirker problemet?
mvh poul christensen

Fra : Carl Drud

Dato : 21-10-10 20:26

Poul Christensen <poulchr03xdelx@ofir.dk> writes:

> [...]
> mens andre browsere viser både tekst og billeder.
> Har I andre operabrugere samme problem eller er det mine indstilliger, der

Også kun grønne firkanter i Chromium browser.

Men siden ser lidt fejlbehæftet ud:

http://validator.w3.org/check?uri=http://www.dr.dk/P2/P2%2BKoncerten/&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0

--
Carl

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-10-10 22:13

Poul Christensen skrev:

> Opera viser kun grønne firkanter fra dette link
> http://www.dr.dk/P2/P2+Koncerten/

Min Opera 10.62 viser det samme som min Firefox 3.6.10 - siden
ser normal ud.

--
Bertel

Fra : Poul Christensen

Dato : 22-10-10 17:25

Poul Christensen <poulchr03xdelx@ofir.dk> wrote in

> [...]
> mens andre browsere viser både tekst og billeder.
> Har I andre operabrugere samme problem eller er det mine indstilliger,

Nu er siden ok hos mig i version 10.63
Tak for svar
poul christensen