Ondskab!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-10 10:15

Naar en person er torteret Kvante Mekanisk!
Og programmeret til "kun at matte paavirke hvis det
er absolut livsnoedvendigt!" og
"ikke at maette forsvare sig"

(alt andet end livsnodvendigt! Og frie radikaler er det altid
livsnoedvendigt at forsvare sig imod, hvis de paavirker til at
Jeg doer et sekund tidligere end ellers!!!!!Hvilket de altid goer,da
de goer celle skade!!)

Og samtidig hvis jeg paavirker saa "skal det goeres paa en maade som
er grim for mig selv(biologisk/fysisk/socialt eller oekonomisk!!

Fysisk smerte via signaler sendt til min brainstem pga. Emdr og
Manipulation af det Menneskelige OS!

Hvad er Ondskab????????

Ifoelge min Brainstem er det de mennesker der paavirker
Menneskeheden og har paavirket menneskeheden i en
retning, som goer det nodvendigt at paavirke med kvante mekanik, for
at overleve!!!!!!

Hvorfor skal jeg torteres pga. andres ondskab?
De mennesker der starter den paavirkning, er naesten
Altid oekonomisk rige mennesker, de paavirker via deres oekonomiske
magt!!!!! Med undtagelse af nogle faa folkevalgte!

Muslimer er undtaget, de kan simpelthen naesten ikke komme i
Helvede!!!!!! Griunden er simpel!

De bliver saa haardt ramt oekonomisk dem i Mellemoesten,
Naar verden begynder at koere i elektriske biler!

Saa de har ikke raad til at betale!

Resten kommer til det!!!
Og hvis nogen forsoeger at loebe fra regningen!
Saa er der det Kvante Mekaniske Mareridt, menneskeheden
har frygtet og er blevet advaret om i tusinder af aar!!!!!

Min Brainstem Maaler ondskab i maengden af Smerte og Skade den er
blevet udsat for!!!!

I fortid,nutid og fremtid!!!

Og bedoevelse er gift i min brainstems opfattelse af
virkeligheden!!!!!

Det er koert ind ligesaa dybt som at Muslimer ikke skal i det kvante
mekaniske mareridt, de har en tendens til simpelthen at glide ud
kommer de i!!!
(det er kun Helvedes fejlsikring der kan holde dem fast, skulle de
komme i)

Naa,
I maa ikke myrde Menneskeheden
Og Maend skal bestemme over Kvinder!
(Naar maand bestemmer over kvinder, saa er jeg ikke tvunget til at
paavirke saarlig ofte!)

Det er forskellen paa at loefte en fjer og en gigantisk metalkugle
der sender tendriller af smerte ind i hjernen konstant!

--
Sane
Peter