Helbred. 20 Oktober 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-10 06:42

Har fjernet en del opdaget en del programmering,
Det drejer sig mest om det emmne jeg har skrevet om i en
Del aar, bemaarkningen fra DJ AEVL til Kaersten Bjoernholt!
"Saa vaagner vi ham op om 10 aar og giver ham skylden for alt det
lort vi har gaaet og laver"

Det er 12 aar siden nu!

Jeg gaar ud fra at de er desperat for atn jeg skal begaaet
En eller anden forbrydelse, saa er det nemmere!!!

Men der er ikke noget!
(udover komme for sent til en oevelse da jeg var soldat,
Og nogle vindduer paa Egholmvej da jeg var mindreaarig!

Sa er der selvfolgelig diverse terrorist angreb med kvante mekanik
inklusiv det med helvede og skeloejede mennesker!
Nogle jordskaelv osv..(som ikke eer forbrydelser) men
"absolut livsnoedvendige for menneskehedens overlevelse"

Min brainstem har ingen problemer med at begaa
Terroriasme eller at Terrorisere folk til at den overlever!
Og jeg syntes det er helt iorden!

Den siger egentlig bare med store bogstaver, lad vaere
Med at stoppe mit hjerteslag, bogstaver der er effektive!

Det med at bygge det Kvante Mekaniske Mareridt bedre kendt som
Helvede der haar vaert frygtet af menneskeheden i tusinder af aar!
Er "goer noget for folks religion" det var bliv en "religioes idiot"
Delen af programmeringen!

De Religioese har saa aldrig vaeret dem der har uret, ihvertfald
Ikke Muslimer Og Kristne og en del andre!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

For at goere religion kraever det et univers at goere det i!

Det er "Unified law of everything ud i begyndelsen i ingenting"
Den forenede videnskabelige formel der beskriver alting som
videnskaben har ledt efter siden videnskanben opstod!

Og som jeg snuppede ud af tiden da jeg blev noed til det!

Godt hjulpet af
Mig: Faa det Faa det vaek!!!!
En anden: Det er kun Gud der kan faa det der vaek!

Hvilket saa var den der var og er kvant mekanisk(mig)

Det med tiden er ligesom skeloejede mennesker bevist
nok til at den skeptiske og mistroiske del af mig
Accepter det!

Tid,Tyngdekraft og Hastighed

Nu skal jeg saa bare have det programmering vaek der
er i vejen!
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt"
"altind du goer skal goeres pa en maade der er grim for dig selv"

"forstaa alting paa en maadwe som er vaerst for dig selv"
"du maa aldrig goere noget der er positivt for dig selv"

Naar det er vaek saa kan jeg styre nogle penge ind pa kontoen,
Og kvinder ind i min seng!

Istedet for at goer dem skelojede i Fjernsynet!

Det er saadan cirka det en. Mands hjerne burde foretage sig!
Og ikke andet end det han selv vil!

Ihvertfald min!

Saa hvis der er lidt paavirkning derude!
(det i har gjort ved mig, kan ske for jer selv)

Kommer i for sent til en bus eller kan ikke finde jeres noegler!
Maaske redder jeres liv? Eller noget andet!

Men saa laenge i ved hvad min brainstem foretager sig og hvorfor, saa
klarer i det nok!

Krydspost: dk.politik,dk.helbred

--
Sane