My Book LAN HD World Edition 2 TB
Fra : Martin H

Dato : 18-10-10 22:47

Jeg har en sådan: My Book World Edition 2 TB med hvid lys
Den driller mig.
For det første kan jeg ikke installere den cd det fulgte med da menu boksene
er uden tekst. ( Dem man skal klikke på gennem installationen)
Kører Win 7 64 bit
Men jeg fandt en XP pc. Og så kom tekstener
Men søger den mit netværk finder den ikke disken.
Jeg har kun fået adgang til den med hjælp af IP adressen
Og med 192.168.1.125 kommer jeg ind i log in menuen.
Der har jeg adgang til
Network Storage Manager
Downloader
Copy Manager

Men jeg vil gerne ind i menuen der skulle hedde
Shared Storage Manager
Har den en sig egen IP adresse

Finder ser en IP oversigt med adresserne til de forskellige ting man kan
lave på og med My Bookén

Mvh M.H

Fra : Ole C

Dato : 18-10-10 23:21

Martin H skrev blandt andet:

> [...]
> For det første kan jeg ikke installere den cd det fulgte med da menu
> boksene er uden tekst. ( Dem man skal klikke på gennem installationen)

Softwaren er formentlig ikke kompatibel med Win 7 64 bit?

> Men jeg fandt en XP pc. Og så kom tekstener

Og XP er 32 bit....

> [...]
> Shared Storage Manager
> Har den en sig egen IP adresse
>
> Finder ser en IP oversigt med adresserne til de forskellige ting man

Har skimmet manualen:
http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=3615
- men det er sandelig et omfangsrigt værk, som jeg ikke rigtigt orker at
læse igennem...
Så jeg kan desværre ikke hjælpe - og synes i øvrigt slet ikke jeg kan finde
noget om "Shared Storage Manager"?

--
vh
Ole C