En enkelt side nægtet
Fra : Kell Petersen

Dato : 19-10-10 10:58

Hej Gruppe
Jeg har 6 forskellige maskiner i hjemmet , fordelt på 4 personer.
Fruens bærbare som kører Vista kan pludselig ikke besøge husstandens
læge-side. (IE8)
Ikke engang hovedsiden ville den besøge .
Nu har jeg lige formatteret den og geninstalleret den på ny , og en frisk
opdatering , men alligevel er det , det samme .

Alle andre maskine kan sagtens komme ind på lægens side. ???
Også IE7 - IE8 Mozillas Firefox og Crome

Maskinens browser IE8 kan sagtens klare Bank og e-box og hvad man eller
kunne tænke sig at bruge .
Antivirus programmet er Avast , som alle husstandens maskiner bruger ..

Er der nogen gode forslag...?

MVH

KRPetersen

Fra : Peter

Dato : 19-10-10 11:48

"Kell Petersen" <shiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne tænke sig at bruge .
> Antivirus programmet er Avast , som alle husstandens maskiner bruger ..

Prøv at gå ind i din routers log, og se om der kommer en fejlmeddelse, når
du forsøger at tilgå den side der giver problemer.

Problemet kan muligvis også skyldtes manglende Java eller flash.

PeterB

Fra : Kell Petersen

Dato : 22-10-10 00:11

> Prøv at gå ind i din routers log, og se om der kommer en fejlmeddelse, når
> du forsøger at tilgå den side der giver problemer.
>
> Problemet kan muligvis også skyldtes manglende Java eller flash.

Alt software var/er opdateret . og kun den ene bærbare som ikke kan , alle
de øvrige selv ungernes maskiner kan..
Og de er ikke lige friske til at opdatere ...
Og når den kan komme på Netbanken som burde være lidt mere hysteriske end et
lægehus .
Maskinen er formateret og genetableret med CDén..
Samme problem opstår igen..
og den kunne for nogle måneder siden
Jeg er kommet så langt at den nu kan få siden frem med Crome..fra google...

Fra : Peter

Dato : 22-10-10 12:30

> [...]
> Samme problem opstår igen..
> og den kunne for nogle måneder siden
> Jeg er kommet så langt at den nu kan få siden frem med Crome..fra

Som jeg skrev i mit første svar, så undersøg din Routers log.
Din Router tildeler hver computer en "NAT" adresse. Find ud hvilken adresse
problem computeren har og tjek den i din router log.

Det kan være et TCP opsætning i problem computeren, der står forkert. Den
kan du optimere med programmet "TCP Optimizer 3.0.6",
som kan henter gratis her:
http://www.download3k.com/Install-TCP-Optimizer.html

Ligeledes kan Winsock i problem computeren være skurken. Det klarer du med
programmet "WinSock XP Fix",
som gratis kan hentes her: http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html

PeterB