Juniorbåd, KDY 15 m2
Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-10-10 05:25

Jeg er godt klar over denne gruppe er til køb og salg, men jeg vil
alligevel gerne høre om der skulle være nogen her, der kender nogen der
kender nogen, der vil af med en Juniorbåd (ikke glasfiber) i rimelig
stand.

Her i sensommeren havde jeg et lille uheld med min egen juniorbåd, hvor
bl.a. roret knækkede, og lige nu står den i en garage jeg har lejet. Det
kan hurtigt blive for dyrt at begynde at reparere på den, men jeg har
heller ikke lyst til at lave den til pindebrænde, før jeg ved om jeg kan
finde en fornuftig afløser.

--
Thomas Jensen

Fra : Ole Pagh

Dato : 18-10-10 07:47

Prøv at oprette et lignende indlæg i "dk.marked.privat.baad" og se om
det giver pote.

Ellers er der jo muligheden at besøge de forskellige havne der er i
nærheden og studere deres opslagstavler og ellers snuse lidt rundt på
havnepladsen for at se efter tilsalg skilte.

--
/ Ole

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 18-10-10 01:00

Prøv at kontakte klubben: http://www.kdyjunior.dk/

Mvh/Harding

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 18-10-10 04:00

Du kan også prøve på den hollandske juniorklubs side her er der
tilsyneladende en dansk båd til salg: http://www.deensejunior.nl/index_bestanden/deensejuniorstekoop.htm

Mvh/Harding

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 18-10-10 10:20

Nå men så må du nok prøve at vurdere skaderne og se om et kan laves..
Prøv evt. at hente hjælp på den tyske klubs fora:
http://www.folkejunior.de/?ContentKey=forum_threads&forum_id=2

Mvh/Harding

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-10-10 08:00

On Mon, 18 Oct 2010 08:47:08 +0200, Ole Pagh wrote:

> Prøv at oprette et lignende indlæg i "dk.marked.privat.baad" og se om
> det giver pote.

Ups... Jeg var ikke klar over der fandtes sådan en gruppe. Tak for tippet!

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-10-10 08:06