Battlefield Bad Company 2 add friends
Fra : Erik Poulsen

Dato : 17-10-10 14:06

Hej

Jeg har haft problemer med ,at få "add friends" til at virke.... EA har
været inde og pille...

Kan i ikk prøve, at add mig og skrive her når i har gjort det. Mit nick er
GhostkillerDK

På forhånd tak
Erik

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 18-10-10 00:23

Den 17-10-2010 15:06, Erik Poulsen skrev:
> [...]
> været inde og pille...
>
> Kan i ikk prøve, at add mig og skrive her når i har gjort det. Mit nick er

ja det er lidt buggy. I mange tilfælde kan man få det til at virke, hvis
begge er i main på BC2, men dog ikke altid. Der er vist også en max
limit på friends man kan have i listen.

[C&B] AngelFireDK

Fra : Erik Poulsen

Dato : 18-10-10 10:00

> [...]
> begge er i main på BC2, men dog ikke altid. Der er vist også en max limit

Ja, det tror jeg da på Jeg har ingen på overhovede. Mine requests bliver
godt nok sendt med aldrig modtaget og omvendt hvis nogle har sendt til
mig....
Det er træls og lidt af iden med spillet forsvinder

/Erik