Kritik af AV program = trussel om fogedsag
Fra : Per

Dato : 16-10-10 18:14

Hej sikkerhed !

Man skal åbenbart ikke komme dårlige anmeldelser af visse AV programmer:

http://www.business.dk/tech-mobil/dansk-antivirus-firma-lukker-munden-paa-kritikere

/ Per

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 16-10-10 20:52

Per <mesked@hotmail.com> wrote:

> Hej sikkerhed !
>
> Man skal åbenbart ikke komme dårlige anmeldelser af visse AV programmer:

<snip>

Eller:

http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75576

- og:

http://forum.fpn.dk/forum_posts.asp?F=digital&TID=108&PD=0

Jeg kan især godt li' denne - se 3. pind - fra MSCSupport (Emne:
Mysecuritycenter- hæver selv pengene. Posteret: 13/Jul/2010 kl. 17:20):

"100% tilfredshed eller pengene tilbage, uafhængig af årsag, indenfor
licensperioden."

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Peter Olsen

Dato : 18-10-10 16:04

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in

> Hej sikkerhed !
>
> Man skal åbenbart ikke komme dårlige anmeldelser af visse AV
> [...]

Et Dansk ejet Britisk baseret firma, hvis webside er beliggende i Spanien.
allerede det dufter ret strengt af at der er noget galt i det foretagende.

--
Peter Olsen