Simmerne
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-10 09:37

Var ude blandt Simmerne/Menneskerne
Og koebe noget kaffe, og bemaerkede til mig selv,
At det bare virker som endnu endag hvor nogen
Formaar at saette ild til sig selv og give mig skylden
(fordi jeg ikke har stoppet det, dvs styret dem til ikke
At immolere sig selv),
Mens andre formaar at blive sindsyge fordi de foeler
at jeg konstant overvaager dem!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-10 09:40

On Sat, 16 Oct 2010 10:36:47 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]
> (fordi jeg ikke har stoppet det, dvs styret dem til ikke
> At immolere sig selv),
> Mens andre formaar at blive sindsyge fordi de foeler

Gem et spil, koeb et koeleskab til en sim, gem det igen!
To filer, sammenlign i en hexidecimal editor, find forskelle!!

Husk nu, hexeri er forbudt! Og det er ikke Hexeri naar
jeg goer det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-10 10:39

wrote:
> [...]
> (fordi jeg ikke har stoppet det, dvs styret dem til ikke
> At immolere sig selv),
> Mens andre formaar at blive sindsyge fordi de foeler

Jeg kom til at taenke paa for et aars tid siden maa
Det vel vaere, da jeg var nede i fakta her i Kjellerup,
Og jeg foerste gang bevidst og med fuldt overlaeg
Paavirkede direkte med Kvante Mekanik,istedet
for bare at udstede nogen retnings linjer til min underbevidsthed som
saa udfoerte dem paa en maade
Som er grimmest for mig selv!
(forudsat at det ikke var positivt for mig selv paa privat plan)

Jeg stod nede i Fakta og en ung knaegt(ca 19), ser paa mig
Som om at jeg er en bums, samtidig med at jeg er saa oedelagt
at jeg er kvante mekanisk, og jeg er forholdsvis paen i toejet og er
en betalende kunde, saa jeg blev lidt irriteret og taenkte
At han burde vise lidt respekt!! Og min Brainstem kvitterede
ved at klemme ham til venstre(venstre oejeabning)

Jeg ved at overvaagningskameraet nok fangede den, fordi han kiggede
paa det, jeg foeler mig mere skyldig over det end oversvoemmelse paa
Sjaelland ,Pakistan, New Orleans ect...
Og Sydstaterne i USA osv osv.....for det foerste saa var meget af det
programmering og min Brainstem!

Og jeg burde egentlig ikke foele mig skyldig i noget forkert!
Det hele har vaeret bakket op af(du maa kun goere det der er absolut
livsnoedvendigt og i kombination med ikke at maatte goere noget der
er positivt for en selv er det en svinestreg!)

Smil og vaer mere deprimeret er igen Bjoernholts svineri,
Istedet havde det vaeret smil og vaer glad!
(goer det der er bedst for Kaersten Bjoernholt)

Naa, nu maa vi se om landets oekonomi er blevet oedelagt
af den manglende erstatning paa min bankkonto!

Bjoernholts arbejdsplads paa det tidspunkt udbetaler vist
erstatninger fra statskassen!

(Svenskerne skal ogsaa have et tog, hvis i finder ud af hvorfor,
bliver i maaske sindsyge!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-10 13:00

wrote:
> [...]
> (fordi jeg ikke har stoppet det, dvs styret dem til ikke
> At immolere sig selv),
> Mens andre formaar at blive sindsyge fordi de foeler

I har formaaet at komme i Helvede allesammen, jeg er ved
Finde ud af hvorfor!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-10 13:12

wrote:
> [...]
> (fordi jeg ikke har stoppet det, dvs styret dem til ikke
> At immolere sig selv),
> Mens andre formaar at blive sindsyge fordi de foeler

Der er nogen der har bildt folk ind at jeg er en homoseksuel!
Helvedes fejlsikring har derfor smidt allesammen i Helvede,
Og bagefter gjort alle til Homoseksuelle og naegtet at slippe dem/jer
ud!!!

Forholdsvis simpelt at aendre paa signalerne der bliver sendt
I Hjernen(Neurons og Glia Celler) lidt det samme som at styre det ene
oje og ikke det andet!

Desuden saa er det ogsaa umuligt at goere mig pevers paa
den maade, at jeg bare retter menneskeheden ind efter mig selv saadan
at ca. 90 procent maand har sammme sex lyst
Som mig selv!
Bortset fra den overbygning som jeg beskrev den anden dag
I dk.helbred!

Egentlig saa er det bare mig og saa flokken bagefter, nogen lidt til
hoejre og andre lidt til venstre!

Saadan har det hele tiden vaeret! Toptunet efter kvalitet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-10 13:16

wrote:
> [...]
> (fordi jeg ikke har stoppet det, dvs styret dem til ikke
> At immolere sig selv),
> Mens andre formaar at blive sindsyge fordi de foeler

Jeg burde egentlig bruge tid paa sex, jeg har trods alt vaeret
coelibat siden jeg var 19aar gammel!
Bortset fra at jeg blev voldtaget af to maend og tre kvinder under
tortur programmeringen (98-2003)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-10 13:31

wrote:
> [...]
> (fordi jeg ikke har stoppet det, dvs styret dem til ikke
> At immolere sig selv),
> Mens andre formaar at blive sindsyge fordi de foeler

Naa stadig paa tovte aar med alt hvad jeg absolut ikke
Vil have paa personligt plan(pga. Emdr) Jeg tror jeg saetter
13aar som som cut off graensen hvor det ikke er muligt for nogen
mennesker ikke at skulle bruge evigheden i det kvante mekaniske
mareridt der er Helvede(og det har jo saa gjort noget for folks
religion) det er jo ret umenneskeligt at goere!
Egentligt det eneste rigtige umenneskelige!
Resten af det har i Mennesker jo gjort!