Kvante Mekanik og Sex Lyst!!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-10 08:57

Naar det bare er en tanke vaek, at alle kvinder i den foededygtige
alder bliver gravide!

Saa skal sex lysten indeholde, glaeden og lysten til den
Ultimative dominans, at blive seksuelt ophidset af at vise kvinder
den magt det er at bestemme over dem i det omfang!

At man vlger og bestemmer hvem som gr dem gravide!
Magten over hende ved at forklare hende at hun skal goeres
Gravid af en anden mand!!

Genetisk diversitet diktere det!
ellers er menneskehedens overlevelse i fare!
Men det kraever den absolutte dominans og magt!
Over baade kvinden og manden, der maa aldrig vaere tvivl
om hvem der bestemmer!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-10 09:22

On Fri, 15 Oct 2010 09:57:18 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Men det kraever den absolutte dominans og magt!
> Over baade kvinden og manden, der maa aldrig vaere tvivl

De stoedte paa den under tortur programmeringen!

Hvad er det for en?
Voyeur????? Nej, ikke skjult! Ikke gemt!
Men magten, dder studere kvindens ansigts udtryk!
For at faa den nydelse, det er at se hende faa nydelse
Fordi man selv har besluttet at give hende den!

Selv om man ikke selv goer det!

Det kraever at baade amnden og kvinden er fuldstaendig
nogen jeg bestemmer over!

Igennem menneskehedens historie har kun konger haft
Og meget velhavende maend haft den magt!

Og saa er der!
Den person der er mig!
Som er fuldstaendig istand til at sidde og bevise at jeg
bestemmer over jer allesammen!

Jeg kan paavirke jer til at jeres venstre oeje ser til venstre
Og en masse andet! Jeg har bevist det gennem laengere tid!
Paa tvkanalen tv2news og det gaeolder baade kvinder som jeg
Finder fysisk attraktive 17-35 aar gamle! Og andre, det er altsammen
en del af en torteret hjernes forsoeg paa at genopbygge sig selv plus
en mmasse andre ting!!!

Torturen er saa ekstrem, at hjernen er blevet kvante mekanisk,
Bare for at finde en maade at faa toreturen vaek paa!

Der er flere forskellige loesninger, paavirke cellerne i hjernemassen
til at vaere so m da jeg var mellem 17 og
20 aar gammel en masse steder! Biologisike alder og alting!!

Men det stoerste problem er programmering og signaler sendt ind til
min brainstem!

Og forsoeg paa at goere mig forkert!
Bliver det gjort paa den maade er resultatet, altid
Sadisme eller Paedofili! Boern er nemmere at bestemme over!
Eller goere ting ved en kvinde hun ihvertfald ikke vil have
(fysisk smerte-sadisme) saa ved man ihvertfald man bestemmer!

Der har altid vaeret maend der bestemmer, grunde til at torer en paa
den maade er altid forkerte og sadisme!

Og manden hjerne forsoeger altid at genopbygge dens
Dominans inde i sig selv!

Hvis den holder op saa er manden doed!

Det I goer ved mig, det kan ske for jer selv!
Og doer af det! De. Broeler lidt og slaar sig selv ihjel!
Menneskeheden doer paa under halv time!!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-10 09:36

wrote:
> [...]

> Men det kraever den absolutte dominans og magt!
> Over baade kvinden og manden, der maa aldrig vaere tvivl

And no, as long as my concious mind knows, with 100 percent
certainty, that im in charge i guess that will do the trick!
And with Quantum Mechanics im always in charge!

And i know she means me, wenn the word GOD is mentioned!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-10 09:42

wrote:
> [...]

> Men det kraever den absolutte dominans og magt!
> Over baade kvinden og manden, der maa aldrig vaere tvivl

Her

.............,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!

Just stick em in the text were they fit!(still suffering from emdr)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-10 09:58

wrote:
> [...]

> Men det kraever den absolutte dominans og magt!
> Over baade kvinden og manden, der maa aldrig vaere tvivl

Og nej! Jeg er ikke en perverser! Og jeg har ikke
Vaeret involveret i perverseri paa noget tidspunkt i mit liv!

Jeg fortaeller bare hvorfor
Den "rigtige" mand , de "rigtige" maend og maendene er som de er!