armaturer til lysstofrør
Fra : Kim

Dato : 15-10-10 10:32

Hvad er forskellen på armaturer til vådrum fra f.eks. Harald Nyborg eller
Bauhaus, og de væsentlig
dyrere armaturer ?
Er der forskel i lysudbyttet, EL-forbruget, eller er der andet der
retfærdiggør en væsentlig
højere pris ?

Mvh, Kim

Fra : ThomasT

Dato : 18-10-10 01:53

On 15 Okt., 11:32, "Kim" <N...@mail.dk> wrote:
> [...]
> Bauhaus, og de væsentlig
> dyrere armaturer ?
> Er der forskel i lysudbyttet, EL-forbruget, eller er der andet der

Det højst sansynligt kun udførelsen det er forskellen. De dyrere
armaturer har nok en bedre reflektor og er lettere at montere, men det
retfærdiggør ikke den noget højere pris (synes jeg). Komponenterne er
højst sansynligt bedre i de dyrer armature, men jeg har arldrig
oplevet at et af de billige er stået af, når de først er monteret. Så
er det hjem til ville jeg bare tage de billige, der koster der samme i
alm. drift.

Hilsen

Elektrikker Thomas