Katten nyser.
Fra : B & O

Dato : 15-10-10 22:09

Hej kattevenner.

Vores hankat er begyndt at nyse. Det startede i går. Han er ellers frisk,
måske lidt mere stille, -men det er jo blevet køligere så man bliver jo også
mere doven.....i sofaen.

Kan læse lidt på nettet om forskellige sygdomme, men hvad er jeres
erfaringer?
Vi har desuden en hankat mere -og en hund.

Fra : Allan G

Dato : 19-10-10 18:29

"B & O" <bente_ove@3mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan læse lidt på nettet om forskellige sygdomme, men hvad er jeres
> erfaringer?
> Vi har desuden en hankat mere -og en hund.

Og hej B&O
det er svært med nysen, Katte kan nemt få en slem luftbåren vira, og nu
skriver du intet om det er en indekat, eller indhegnet kat, Eller om katten
er vaxineret, Selvom den er indekat, osv.
Ja så kan nu godt få noget den er vaxineret imod.

Du må skrive lidt merer

Mvh Allan

Fra : OFH

Dato : 20-10-10 19:01

?
"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> katten er vaxineret, Selvom den er indekat, osv.
> Ja så kan nu godt få noget den er vaxineret imod.

Det er både og katte. Det vil sige at de færdes i vores kvarter om dagen, og
er inde det meste af natten. De kan altså sagtens være udsat for smitte fra
andre katte. Desværre har vi ikke fået fulgt op på de vaxinationer som de
ellers har fået tidligere.
Buster som har fået den voldsomme nysen er fra kattehjemmet her i byen. Han
har faktisk altid haft en lille smule snøvlen (hvis man kan sige så om en
kat) og lidt tung vejrtrækning.
Vi har en mistanke om at han måske har lidt overlast af een eller anden
slags før han kom til kattehjemmet. Men ellers er han frisk, og han har et
kæmpe ego.
Hans nysen er kraftig og med jævne mellemrum.

Fra : Allan G

Dato : 20-10-10 21:34

"OFH" <ofh@email.dk> skrev i en meddelelse
> ?
> "Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen

Klip

> [...]
> kæmpe ego.
> Hans nysen er kraftig og med jævne mellemrum.

Hehe gad vide om det er B&O jeg svarer nu ?
Det er en god ting at underskrive sit indlæg hvis man skifter nick.

Nå havde det været min kat ja så havde han allerede været en tur forbi den
dyre læge.

Mvh allan

Fra : Allan F

Dato : 21-10-10 03:11

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er en god ting at underskrive sit indlæg hvis man skifter nick.
>
> Nå havde det været min kat ja så havde han allerede været en tur forbi den

Vil ikke komme med forkerte oplysninger, men var der ikke noget med
umotiveret nysen var tegn på hjerteorm??????

Fra : OFH

Dato : 21-10-10 21:03

?
> [...]
> Det er en god ting at underskrive sit indlæg hvis man skifter nick.
>
> Nå havde det været min kat ja så havde han allerede været en tur forbi den

Ja undskyld.... det er os B & O. Et skift af pc, og så var der lige en
anden konto som blev brugt til at svare!