Højreklikmenu IE8
Fra : Claus Frørup

Dato : 15-10-10 14:06

Efter opdatering fra IE7 til IE8, virker højreklikmenuen ikke på links
og billeder i browservinduet.
Det fungerede fint i IE7 og i Firefox, men IE8 vil bare ikke.
Jeg har kikket rundt alle steder (tror jeg) men kan bare ikke finde
nogen steder hvor jeg kan aktivere højreklik.

Nogen der har et bud på en løsning ud over at skrotte IE8?

--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : /John

Dato : 15-10-10 15:06

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har et bud på en løsning

Du har selvfølgelig genstartet computeren efter opdateringen.

Her er et tip, der måske er værd at forsøge.

Scroll ned på denne side og find 'Repair IE':
http://www.pcwintech.com/shanes-toolbox

John

Fra : Claus Frørup

Dato : 15-10-10 17:26

Isang tao pinangalanan, /John nagsulat:

>Du har selvfølgelig genstartet computeren efter opdateringen.

NAturligvis

>Her er et tip, der måske er værd at forsøge.
>
>Scroll ned på denne side og find 'Repair IE':
>http://www.pcwintech.com/shanes-toolbox

Det gjorde ingen forskel.

Det må være en eller anden indstilling i IE8 der slår højremenuen fra.
Jeg kan bare ikke finde ud af hvor det er gjort.

Det er extremt irriterende

Fra : /John

Dato : 15-10-10 17:46

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Det gjorde ingen forskel.

:(

> Det må være en eller anden indstilling i IE8 der slår højremenuen fra.
> Jeg kan bare ikke finde ud af hvor det er gjort.

Det kan jeg heller ikke :(

> Det er extremt irriterende

Naturligvis

(Har netop repareret husets anden pc; højrekliks-menuen fik pc'en til at
fryse hver gang; det var noget trojaner-noget; de 2 gratis scannere
SuperAntispyware og Malwarebytes fik ram på bæstet)

La' mig google lidt mere..

John

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-10-10 17:55

Den 15-10-2010 18:26, Claus Frørup skrev:
> [...]
>
> Det må være en eller anden indstilling i IE8 der slår højremenuen fra.
> Jeg kan bare ikke finde ud af hvor det er gjort.

Har du installeret nogle tilføjelser i IE8?
Se evt. http://tinyurl.com/33rkvj2

Fra : Claus Frørup

Dato : 16-10-10 13:37

Isang tao pinangalanan, Claus Frørup nagsulat:

>Efter opdatering fra IE7 til IE8, virker højreklikmenuen ikke på links
>og billeder i browservinduet.

Alle tilføjelser blev deaktiveret og computer genstartet.
Så virkede højreklikmenuen igen.
Tilføjelserne blev aktiveret.... en efter en... og da jeg nåede til
Super Ad blocker, forsvandt højreklikmenuen.
Der er altså en konflikt der.

IE8 blev skrottet og IE7 kom på banen igen. Ingen problemer med den.

Tak til John og Martin for hjælpen.

Fra : /John

Dato : 16-10-10 14:31

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> da jeg nåede til
> Super Ad blocker, forsvandt højreklikmenuen.
> Der er altså en konflikt der.

- og du bruger vel nyeste version:
http://www.superadblocker.com/

Folkene bag vil sikkert blive glade for en melding fra dig:
http://www.superadblocker.com/csrcreateticket.html

> Tak til John og Martin for hjælpen.

Velbekomme, og tak for tilbagemelding; den kan være nyttig for andre :)

John

Fra : Claus Frørup

Dato : 16-10-10 21:38

Isang tao pinangalanan, /John nagsulat:

klip
>- og du bruger vel nyeste version:
>http://www.superadblocker.com/

Jow jow

>Folkene bag vil sikkert blive glade for en melding fra dig:
>http://www.superadblocker.com/csrcreateticket.html

Er gjort.