Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 12:27

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:...
> "Kall, Mogens" skrev ...

Input memory from ...

Sent: Sunday, August 22, 2010, CET 15:17, GMT 13:17
11543 news:4c71234e$0$285$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/e803ec604302ba8e

> Gud havde åbnet en dør (en ny mulighed med dertil hørende udfordringer, apropos ...

Vi kristne kan ikke gøre mirakler, da vi jo blot (ligesom alle andre mennesker) er dødelige
skabninger. Men hvis vi som kristne gør vores andel af "kontrakten", herunder i kærlighed
at behandle hinanden med den respekt og ære mennesker bør få tildelt (Rom. 13,7d-10),
da kan vi ikke på forhånd udelukke, at Gud Helligånd kommer med som *offensiv*
spiller på banen og scorer overnaturlige guddommelige mål (for herigennem at herliggøre
Kristus Jesus, the Saviour°) ...

So therefore:

NEXT DADDY !

(Grib "bolden", Farmand°! Vi forventer noget nyt (af Dig), fordi Du er den *levende* G(ud,
modsat afguderne, som jo hverken kan gå, se, høre eller tale))...

And then I heard a voice from Heaven said:
(2010-10-14, Thursday, day no 287, CET 13:22, GMT 11:22)
- "Amen."

11702

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 12:36

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cb6e8e0$0$23762$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

And then I heard another voice from Heaven said:

CET 13:31
- "Play."

CET 13:32
- "Me."

CET 13:32
- "People."

CET 13:33
- "I want it."

Øh ...

Det må være Farmand°, der her taler!

Skriftsteder såsom Rom 8,15-16 "strejfer" mit sind.

Wow ! ...

Let's play, DAD ! ...

11703

Fra : Ole Madsen

Dato : 14-10-10 16:50

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> And then I heard a voice from Heaven said:
> (2010-10-14, Thursday, day no 287, CET 13:22, GMT 11:22)

rigtigt godt ord, tak for det

KH

Ole

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 17:18

"Ole Madsen" <o-madsen@privat.dk> skrev i en meddelelse news:4cb72690$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i meddelelsen

> rigtigt godt ord, tak for det

You're welcome.

5 brød + 2 fisk + Gud Helligånd = 5.000 mættede + 12 kurve fyldt med fisk og brød ...

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11709

Fra : Ole Madsen

Dato : 14-10-10 20:25

> 5 brød + 2 fisk + Gud Helligånd = 5.000 mættede + 12 kurve fyldt med fisk
> og brød ...

passer lige til min situation, tak

Ole

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 23:17

"Ole Madsen" <o-madsen@privat.dk> skrev i en meddelelse news:4cb75928$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i meddelelsen

> passer lige til min situation, tak
>
> Ole

Hmm ...

Er det noget man kunne "lokke" dig til at berette om (her, offenligt) ? ...

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11720

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-10-10 11:40

> Hmm ...
>
> Er det noget man kunne "lokke" dig til at berette om (her, offenligt) ?

jeg er gået igang med at lære NT græsk, og det er måske lidt spagt med min
kunnen lige nu, og mine anstrengelser pga min psykisk sygdom, men jeg føler
Gud har talt til mig om at ilden nok skal fænge.

KH

Ole

Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-10-10 13:59

"Ole Madsen" <o-madsen@privat.dk> skrev i en meddelelse news:4cb82f7d$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i meddelelsen

> jeg er gået igang med at lære NT græsk, ...

Det ta'r jeg hatten af for (jeg har selv prøvet at lære NT, og det er møg svært, fordi
jeg er et fjols mht. at lære sprog!) ...

> ... og det er måske lidt spagt med min
> kunnen lige nu, og mine anstrengelser pga min psykisk sygdom, ...

Nå, tænk ... det anede jeg overhovedet ikke, at du havde.

Men det lader da til, at du har ret godt tjek på det, for du virker da ret stabil, og
tillykke med det ...

> ... men jeg føler
> Gud har talt til mig om at ilden nok skal fænge.
>
> KH
>
> Ole

Wow ...

Ja, når Gud Helligånd gør sin underværk i os, Hans skabninger, så kan du rolig regne
med, at Han gør det 100% (apropos Luk 5,31-32). Han *helbreder* os, for Han bar
vore sygdomme, og vi fik lægedom ved Hans sår (Es. 53,4-5).

Hav en rigtig god dag, kære Ole og må Gud fortsat velsigne dig ...

-

Coming up:
Genoprettelse af personligheden efter et psykisk sammenbrud (inklusiv et profetisk budskab) -
et opgør med fremgangsteologiens skadelige vranglære

Last OUTPUT: 11721A news:4cb78319$0$23763$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11725

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-10-10 16:15

> Hav en rigtig god dag, kære Ole og må Gud fortsat velsigne dig ...

Tak i ligemåde, og Gud velsigne dig også

KH

Ole