Tallet!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-10 10:26

Det er sjovt hvordan en historie i Illustreret videnskab
Kan redde ens liv!

P Kjellerup Sygehus i 1996-97 lste jeg Historien, som iflge
Illustreret Videnskab skulle vaere en Albert Einstein godt kunne
li at fortaelle til folk!

Hele pointen med historien, er man god eller nogenlunde til
hovedregning, saa far man det indtryk at der mangler et tal i
talsystemet (1-9 der mangler et!)

Jeg fortalte den historie, til det mest sadistiske moegsvin
menneskeheden noogensinde har produceret, og jeg er
ret sikker paa at han havde programmeret sig selv til at
gaa istykker i psyken, hvis der har vaeret gaester derinde!

Det var under tortur programmeringen i 99-2003!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-10 10:40

On Thu, 14 Oct 2010 11:26:25 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> gaa istykker i psyken, hvis der har vaeret gaester derinde!

> Det var under tortur programmeringen i 99-2003!

Nu kommer stoerstedelen af menneskeheden jo saa
Ogsaa i "altid torturen" efterhaanden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-10 13:15

On Thu, 14 Oct 2010 11:39:44 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

li
> at fortaelle til folk!

> Nu kommer stoerstedelen af menneskeheden jo saa

Jeg har som skrevet, brugt Albert som en sten foer!
Og kan goere det igen!