Miniferie i fx Malmö
Fra : Steen

Dato : 13-10-10 13:38

Vi har snakket lidt med familien på Sjælland, om fx at mødes på en
miniferie i København. Så var det, at et klogt hovede hittede på at
flytte ferien over sundet, og mødes i Sverige.
Nogen der har gode inputs til et par dages ferie, lige på den anden side
af broen?
Jeg går ud fra man kan tage toget fra Københavns Hovedbanegård til fx
Malmö.
Er det priser som KBH, er der erfaringer med gode hotel/vandrehjem?
--
Steen
Screw down a little bit the expectations (Kilde: Richard Møller Nielsen)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-10-10 23:36

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> --
> Steen
> Screw down a little bit the expectations (Kilde: Richard Møller Nielsen)

Se evt. om dtf travel har nogle gode tilbud. De har tit tilbud på gode
hoteller til rimelige priser.

Kurt

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 14-10-10 09:28

Den 13-10-2010 14:38, Steen skrev:
> [...]
> Malmö.
> Er det priser som KBH, er der erfaringer med gode hotel/vandrehjem?
Det lyder som en hyggelig idé, men gå efter noget centralt i Malmö.

Søg på www.expedia.dk

Der er tog hvert 20. minut til Malmö.

Der er også tog til Göteborg, som er en skøn by med sporvogne.

vh

Bjarne

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 15-10-10 16:23

> [...]

> miniferie i København. Så var det, at et klogt hovede hittede på at
> flytte ferien over sundet, og mødes i Sverige.

Udemærket idé :)

www.malmotown.com/da
www.malmo.se/Turist.html

Jow jow - www.rejseplan.dk

> Er det priser som KBH

Billigere
Slik (goodies) koster under 50 kr kiloet

> er der erfaringer med gode hoteller?

Vi bor herovre og indlogerede på et tidspunkt min familie på Scandic Kramer
i Malmö centrum - det taler de om endnu.
Vi spiste en aften på www.arstiderna.se - det taler de om endnu

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 15-10-10 17:00

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote in message

> Slik (goodies) koster under 50 kr kiloet

Godis på Svenska

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-10-10 19:25

Mogens (K) skrev den 15-10-2010 17:23:
> Vi bor herovre og indlogerede på et tidspunkt min familie på Scandic
> Kramer i Malmö centrum - det taler de om endnu.
> Vi spiste en aften på www.arstiderna.se - det taler de om endnu

Hotellet/Årstiderne? Eller din familie?

sorry kunne ikke lade være

--