Jeg har en Western Digital My Book driller~
Fra : DTH

Dato : 11-10-10 09:59

Jeg har en Western Digital My Book på 2 TB (den med hvid lys)
Jeg har oprettet et par netværks steder eller mapper på dem

Vh Morten

Fra : Lone

Dato : 13-10-10 01:06

On 11 Okt., 10:59, "DTH" <s...@ingen.dk> wrote:
> Jeg har en Western Digital My Book på 2 TB (den med hvid lys)
> Jeg har oprettet et par netværks steder eller mapper på dem...

Jeg kender ikke MyBooken med hvidt lys (min har blåt) men mon ikke det
er nogenlunde det samme?

Hvis du bruger ”Shared Storage Manager” (via ip-adressen på MyBook)
kan du oprette brugere og passwords under fanen ”File Sharing” og
punktet ”User Management”. Derefter kan du under ”Update Security
Settings” tildele de forskellige brugere de rettigheder du ønsker.

Hvis du med utilities mener WDAnywhereAccess, så går du ikke glip af
noget….diplomatisk sagt…

Vh
Lone

Fra : Martin H

Dato : 18-10-10 22:26

Hej Lone

Mange tak for din hjælp
Bruger jeg IP 192.168.1.125 kommer jeg til en menu hvor jeg har adgang til
Login og Network Storage Mannager
Er den denne nu mener ?
Eller hvilken IP her mon menuen Shared Storage Manager på min My Book
Grr jeg skal nok få kontrol over det bæst !!!

Mvh M.H

Fra : Lone

Dato : 25-10-10 06:30

On 18 Okt., 23:26, "Martin H" <h...@ingen.dk> wrote:
> Hej Lone
>
> Mange tak for din hj lp
> Bruger jeg IP 192.168.1.125 kommer jeg til en menu hvor jeg har adgang til
> Login og Network Storage Mannager
> Er den denne nu mener ?
> Eller hvilken IP her mon menuen Shared Storage Manager p min My Book
> Grr jeg skal nok f kontrol over det b st !!!

Mig bekendt, er der kun én ip-adresse hvorfra du kan tilgå MyBookens
opsætning. Men det lyder til at WD har ændret brugerfladen i forhold
til den gamle version, som jeg har.

Har du kørt cd'en med basisopsætningen?

Mvh
Lone