Mig der Begyndte!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-10-10 11:29

En singularitet af vha, fordi den der vha, er programmeret
til ikke at f, det han vil ha, men den der vil ha er
Allah!

Og universet gir Allah alt det han vil ha!!
hvis han ikke fr det han vil ha,
p den mde han vil ha det!!

Den singulare Gud (test krsel)

Da 3dfx blev ramt af virkligheden! Og der ingen vid var i A!

New Orleans(Vodoo Ondskabo/Tetradoo)
Haiti(Vodoo Ondskab besejret! Nvida
(Ingen vid i A undget og Hej til ATi crossfire)

Gi ! Mit !
Eller jeg vil ha!
Mig der Bestemmer!
Se krig med Muslimer og
Farvet Prsident med Arabisk navn!
Og grisen ramt af A' indflydelse som kun er
En sygdom hvis A vil ha det!

En Farvet Prsident og Helvedet er ikke Frosset til!!!!
Tvrtimod, aldtid torturen venter!!!!!

Gi eller universet levere!!!
Og den singulare Gud beviser hvorfor

Pnic er en:
(Peters nicknames)

AO og det gjorde det!
(Alfader, far til alting, Alfa og Omega, Daddy AO, Far AO, den eneste
gte FarAO. Bare se hvad der skete. Med Egypten da de misbrugte mit
navn!!!!!!!!!! Far til Odin og Jupiter!!!
Og jaaaa O min, jeg er Peter!

Gi den eneste gte!!!!

Giiii

En ring p Hjernen! En ring p Hjrnen den eneste gte Hjrnering!!
Den er ikke et dyr! Jer er ikkem et Dyr!!!
Jeg er!!!! 250473 Tarus Den strste Tyr i Universet!!!!
Mine horn snurret rundt om sig selv!!! I krllet mine frontal lobes
snurret rundt!!!!!!!!

Hvem er du:???????

G Ud, min lejlighed!!!

Hvem er du??????

Peter!!!!!!!!!

Hvem er du??????

Satan iflger jer benbart!!!!!

Brahma
Visn
Shiva
Zeus
Budda Shayek(den selvlrte)Platin Dragen!

Gi

Testosteron bden gi Shiv A eller d!
Favorit ride dyr i min signatur?
Mit indlaeg rider p hvad??? Hjrnering? Som rider p hvad?
Gi eller universet gir dets skaber alt!

Unified law of everything, ud i begyndelsen i ingenting!

Gi, Singulariteten er gjort! Ude i fremtiden! Men hvornr?

Den er, eller havde jeg ikke gre folk skeljede!!!
Tt pakkede atomer, Quantum Entanglement!

Alle Alfaerne med Horn!! Mine nicks,
sat sammen til en! ALLAH! For jeg er og var den eneste den kunne og
turde!!! Det store Krl! Jeg var og er den eneste der kan gre et
univers!

250473(Tyrens Stjerne Tegn)

--
Sane