Lovlig prostitution!/ er vi så fordomsfrie~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-10-10 18:47

http://groups.google.com/group/dk.snak.seksualitet/msg/74f8b51f3c3e3b12?dmode=source

>Jamen, jeg er ikke uenig - jeg siger bare, at for mit vedkommende er jeg
>altså liderlig og tænder på hvem det nu måtte være, når/hvis jeg kaster mig
>ud i en one-nighter. Det kan jeg ikke lige forestille mig, at man gør som
>luder, der skal man vel nærmest være indstillet på at give sig i lag med
>hvem som helst. Deri ligger forskellen for mig, men det er selvfølgelig en
>absolut individuel bedømmelse :0)

Jamen for syv sytten da! det går op for mig at vi har snakket forbi
hinanden <lol< Jeg kan bestemt heller ikke se nogle lighedspunkter
mellem, som kvinde, at score for en nat og så sælge sig selv som
prostitueret Yberhaubt nicht! Jeg tænker på det,at man,som mand,dækker
et seksuelt behov hos en prostitueret eller via et one night stand,
det er her jeg mener der ikke ndvendigvis er forskel, sådan rent
moralsk. Jeg kan endda være enig med Bo i, at det kan være mere reelt
med "aftalte penge" so to speak ;) fremfor evt. atlove guld og grønne
skove også aldrig lade høre fra sig igen, for nu at tage et eksempel
manhar hørt så tit.

Men jeg har da hørt fra kvinder at:"hun da lige så godtkunne tage
pengefor det" om kvinder der har mange og hyppigt skiftende
seksualpartnere. Her mener jeg så bare at kvinder der kan sige sådan,
må have et usædvanligt forkvaklet forhold til kvindelig seksualitet,
og sandsynligvis selv anvender sex som en handelsvare overfor deres
egne mænd, lidt a´la Moster Oda, og dermed er de ikke en skid bedre
end de prostituerede som de er så forargede over.

Nå, kæpheste og tangenter er ikke det værste man har ;)
--
freYa