Lidt mere 9 Oktober 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-10 12:22

N, kom lige i tanke om dengang i 99 under programmeringen,
Hvor jeg fik besked p "du bliver siddende her p sofaen"
S vi ved hvor vi har dig!

S det har jeg gjort!
Bortset fra nr jeg gr ned og kber ind for at holde
mig lidt i fom!

Men som 37 rig er det p tide at se i jene at den del af livet
der skulle vre sjovt er forbi!

Og det nu er p tide at gre som jeg er programmeret til!
Nemlig sl mig selv ihjel!

Der et eller andet, jeg ved ikke helt hvad det er, men jeg mangler
benbart et eller andet, jeg tror det er en erstatning som det er
meningen jeg skal give til Bjrnholt!

Fra hjst mlte IK nogensinde til ?

Der har vret nogle skeljede i fjernsynet og nogle Jordsklv!
Og s er altid torturen gjort! Og folk er igang med at bruge
altiden der, hvilket s er derfor jeg er lbet tr!

(det er s ogs programmering at jeg skal true mig selv)

Men der er ikke rigtig nogen grund til at jeg er her!
Uden programmeringen er der nok ikke rigtig nogen
mde hvor jeg ikke havde gravet mig selv fri efter et par r!
Haft et par millioner p kontoen, det er nsten umuligt,
nr man kan handle aktier p internettet!

Under alle omstndigheder s har jeg skrevet en masse
p nettet som jeg fik besked p, sdan at folk kan se hvad
der sker hvis de siger DF eller deres dyr(Bjrnholt) imod!

Og nu er det s tid til noget andet!
Jeg skal bare finde ud af hvem Bjrnholt og Dj vl
Har torteret og myrdet i de sidste 12r som de vil give mig skylden
for!

--
Sane
Peter