Mere Helbred 9 Oktober 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-10 10:43

Den del af hjernen der analysere lyd,
Lydblger er udsat for en del fejlsignaler!!!

Det er ikke tinitus, og det er beregnet til at vre
P grnsen mellem det hrlige og ikke, en summen
Jeg kan huske da det blev lavet af Bjrnholt!

En lyd der nsten kan genkendes, og hjernen anstrenger
Sig hele tiden for at hre den tydeligt analysere sig frem
til prcis hvad det er, han sidder og taler om at nedbryde
den del af hjernen! Efter et par rs anstrengelse giver hjernen
simpelthen op eller selv den mindste lyd overrasker!!!

P det tidspunkt havde Bjrnholt kreeret en situation
hvor, at hvis nogen overhre, s er det fordi at han vil se hvordan
jeg reagere hvis at nogen har magt over mig!

Jeg mener han skrev det ned eller hviskede det til mig p et
tidspunkt!

Jeg tror faktisk at det var vl der p et tidspunkt gjorde,
Noget med mit re(det fltes som en nl i trommehinden,
Og hvert eneste ord var tortur p en mde de fleste mennesker aldrig
prver!

Foremlet er selvflgelig ren sadisme og tortur!
Uanset hvad jeg end prver at forestille mig
S kan jeg ikke se noget foreml med a tortere
En 25rig ung mand, der aldrig har haft problemer med
Ordensmagten, aldrig har gjort nogen forbrydelser* ,
ikke er en perverser og hvis eneste mentale problem
Er en depression pga lavt seratonin niveau i hjernen!!!!
Ksom er opstet pga. problemer med maven,
hvor 90 procent af kroppens seratonin sidder!!

Grunden til at jeg skriver det p den mde, er at
sadister altid opdigter en grund til at det er en god ide at tortere
folk!

Og altid er der nogen idioter der tror p dem!

Tortere sindsygen ud ect ect...

De eneste mder at brugen af tortur er usadistisk, er
For at samle informationer, hvn, og for at f folk til at gre ens
vilje(magtvrktj)!!!

Og nu sidder jeg igen og er mere eller minddre tvunget til
at skrive om et emmne der bare fr folk til at se et ord
eller to, kigge p skribentens navn, og katagorisere ham som en der
skal undgs socialt og muligvis hjreklikke og vlge
Killfilter poster/Lockout poster/Block poster!!!

Og altsammen p grund af en skide forrder og Sadist!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-10 04:12

On 9 Okt., 11:42, Peter Nicolaysen <p...@email.dk> wrote:
> [...]
> Killfilter poster/Lockout poster/Block poster!!!
>
> Og altsammen p  grund af en skide forr der og Sadist!

Lyden af en tørret blad der bliver kvast og lyden af et tågehorn der
er langt væk!!

Jeg beskrev det for et par år siden hvordan det blev lavet i sin
tid(99-2004, der har ligget en del programmering hvis fore må har
været at flytte rundt på årstal så Bjørnholt kunne slippe fri går jeg
ud fra)
tågehornet blev lavet med et plakatrør af sadist nazisten der påstod
hun var en Jøde og muligvis også var (brug en søgemaskine det er er
beskrevet i detaljer det ligger i alle nyhedsgruppe arkiver i verden
med undtagelse af nogle få hvor det er mulig at slettwe indlæg, jeg
har lagt mærke til at nogle sletter. Mine indlæg på google, jeg ved
ikke helt hvorfor, der er stadigvæk resten af verdens arkiver, et
komplet arkiv fylder jo ikke mere end et par harddiske når det kun er
tekst grupperne det drejer sig om, med de lagermængder der er på dem
idag!)