Kontoudtog HVORFOR
Fra : Ralph

Dato : 08-10-10 16:25

Jeg er efterhånden mere end træt af diverse kontoudtog, HVORFOR bruger
firmaer tid, papir og porto på at fortælle folk at de intet skylder? Idag
modtog jeg - fra min revisor! - et udtog om at jeg pr. d. 07.10.2010 skylder
9325 kroner, hmmm underligt, den havde jeg da set, hvorfor er den ikke
betalt, ind på netbank, den står til betaling d. 15.10.2010, finde fakturaen
og se at betalingsfrist er d. 17.10.2010 (ikke bankdag, dygtig revisor).
Idag fik jeg også en sms fra TDC om at jeg har brugt 40 Mb i download, who
cares! Jeg har fri download.
Jeg vil skyde på at jeg bruger over en time på disse ligegyldige kontoudtog.

Nå, nu fik jeg da lidt luft.

--
Ralph