Politikken!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 12:21

Har hvet mit Testosteron niveau lidt, men ikke nok til
at det gr noget positivt for hjernen!

S Kristendommen har fejlet og Kristus ryger ogs i
Helvede!

Sikke da et spild!
Jeg har ogs tnkt mig at have sex en af dagene, for frste
gang siden jeg var 19r gammel!(og det var rvdrligt!)

Jeg blev voldtaget af to mnd og tre kvinder under programmeringen i
99-2003!

Men det er s ogs det eneste medmindre at de tilbagevendene mareridt
om at blive voldtaget hver nat i 12r
Er sande, men det har jeg selvflgelig ikke noget positivt eller
sjovt ud af!(og kan selvflgelig ikke huske det)

Under alle omstndigheder er det snart p tide til blodorgiet!
Hvor millioner af blodskke bliver detoneret samtidig, og maler
landskabet i en mrkerd rust farve, der bliver talt om konstant lige
indtil jeg smider planeten i Solen!

(det er den slags religion er gjort af!)

Detkunne ogs vre jeg skulle finde p en anden hvn?

Sid p jeres kn i Kirken om Sndagen, lav en kunstig
trdestol med jeres hnder samllet foran jer, lige til at
trde ind i, modtag legmet og f en klat, der symbolisere
sd i Faderens,Snnens og den hellige nds navn
(den hellige nd, mnds vilje lyst til at bestemme over kvinder)

Ved altergang i kirken!
Altsammen for at undg osteoporose og for at ge mngden
Af neruons og glia celler i hjernen!

Testosteron grunden til at mnds hjerner vejer 200-300 gram
Mere end kvinders i gennemsnit!!!!

Altid er Lang tid!
Og n ja, noget skeljede i fjernsynet lovede jeg vist!

Kryds: dk.politk & dk.helbred

--
Sane
Peter