Stolpevaterpas
Fra : S.B.

Dato : 06-10-10 15:47

hvor i DK kan man købe sådan en her:

http://www.triginstruments.co.nz/catalog/product_info.php?products_id=121&osCsid=8fca2a0d28b5e9cda4278ca2ca02a199

Skal være sådan en, og ikke de stolpevaterpas Silvan og Hultaforse har

Søren

Fra : Max

Dato : 06-10-10 15:58

Hej Sø'ren

> hvor i DK kan man købe sådan en her:

Hvorfor skal det være i DK, du kan jo købe den
på hjemmesiden du linker til ?

Max

Fra : S.B.

Dato : 06-10-10 16:09

> Hej Sø'ren

> Hvorfor skal det være i DK, du kan jo købe den
> [...]

Ja kan jeg godt
men fra NZ til DK tager det så længe at jeg ikke har det til weekenden,
derfor jeg spurgte efter hvor i landet.

Fra : Max

Dato : 06-10-10 16:20

Hej Søren

> men fra NZ til DK tager det så længe at jeg ikke har det til
> weekenden, derfor jeg spurgte efter hvor i landet.

Det er en ærlig sag at være for sent på den :)

Kontakt dem her

http://www.totalmaaling.dk

Det hedder en "Vinkellibelle" og den koster 89,- Kr.

Varenummer 96115

og den skulle være på lager

Max

Fra : S.B.

Dato : 06-10-10 17:52

> Hej Søren

> Det er en ærlig sag at være for sent på den :)
>
> Kontakt dem her
>
> http://www.totalmaaling.dk
>
> Det hedder en "Vinkellibelle" og den koster 89,- Kr.
>
> Varenummer 96115
>
> og den skulle være på lager
>
> --
> Mvh
> Max

Mange tak, netop sådan en
Er nu ikke for sent ude, ødelagde bare den anden for sent.

/Søren

Fra : Max

Dato : 07-10-10 07:06

Hej Søren

> Er nu ikke for sent ude, ødelagde bare den anden for sent.

Du er da sent ude uanset årsagen :)

--
Mvh Max

Fra : cykelsmeden

Dato : 06-10-10 16:36

Den 06-10-2010 16:47, S.B. skrev:
> [...]
>
> Skal være sådan en, og ikke de stolpevaterpas Silvan og Hultaforse har

et "stolpevaterpas" - er det ikke bare en lodstok?

//finn

Fra : Leif

Dato : 06-10-10 16:44

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i meddelelsen

> et "stolpevaterpas" - er det ikke bare en lodstok?
>
> //finn

Jo såmænd, men den her virker i begge retninger på en gang.
Læg mærke til blæren på toppen.

Har sådan en blære - tror den stammer fra opsætning af en ny
printer / kopimaskine.

Mvh, Leif

Fra : Lars Hansen

Dato : 07-10-10 06:06

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Læg mærke til blæren på toppen.
>
> Har sådan en blære - tror den stammer fra opsætning af en ny

Og det tror jeg så at du har ret i. Jeg kan ikke huske hvilken leverandør af
farvetrykmaskiner der engang sendte et lignende "vaterpas" med når de
leverede deres maskiner. Tror muligvis det var Minolta, men er ikke sikker.

Lars Hansen