Bak kamera
Fra : Craner

Dato : 06-10-10 12:39

Hej er der noger der har gode/dårlige erfaringer med bakkamera, hvad skal
man vælge, og hvad skal man undgå.
Her i dårlige oplevelser, eller er det i har købt vist sig at være noget
skramme,l så skriv lidt om dette.
Hvad ville i vælge hvis i kunne vælge om?

vh
Poul

Fra : Craner

Dato : 06-10-10 12:41

"Craner" <craner@craner.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> skramme,l så skriv lidt om dette.
> Hvad ville i vælge hvis i kunne vælge om?

-------------------------------------------------------------------------------------->
Jetg glemte lige at skrive at jeg skal bruge et sådan, til en autocamper>

vh
Poul

Fra : Kim Olsen

Dato : 06-10-10 22:48

Jeg har prøvet flere forskellige, men kører pt. med et billigt bakkamera fra
www.dealextreme.com til ca 20 USD.
Det er fuldt ud lige så godt som et kr. 500 kamera jeg havde før.

kim

Fra : oz3bto

Dato : 12-10-10 21:57

"Craner" <craner@craner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skramme,l så skriv lidt om dette.
> Hvad ville i vælge hvis i kunne vælge om?

Ville tage en hvor signalet køre via ledning .. Der skal ofte meget lidt til
at forstyrre det trådløse

Men ville det ikke være bedere med sensore ?
Køre selv i bla. merzedes sprinter 16 sæders bus med cam bagpå og jeg savner
virkelig sensore istedet da camet altid er ubrugeligt pga skidt på linsen
trods daglig vask

Fra : Kim Olsen

Dato : 14-10-10 21:40

> [...]
> Køre selv i bla. merzedes sprinter 16 sæders bus med cam bagpå og jeg
> savner virkelig sensore istedet da camet altid er ubrugeligt pga skidt på

På Grand Vitara bliver det ikke særligt beskidt, selvom det sidder i
bagkofangeren. OG nej jeg ville ikke nøjes med sensorer - når jeg skal
bakke til ampingvognen.

hilsen
Kim

Fra : Craner

Dato : 15-10-10 16:30

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> På Grand Vitara bliver det ikke særligt beskidt, selvom det sidder i
> bagkofangeren. OG nej jeg ville ikke nøjes med sensorer - når jeg skal

Jeg har samme holdning. Min autocamper er meget lang og jeg vil gerne se
hvad der sker bagved.

vh
Poul