Viasat On Demand
Fra : M Hatting

Dato : 06-10-10 15:39

Jeg har problemer med at se Viasat On Demand i Explorer 8 på en win 7
maskine.
Den hakker i lyden og kan ikke vise billedet. Den bruger Win Media Player
som fremviser.
Buffer er iflg forslag fra Viasat ændret fra 5 sekunnder til 60 uden det
hjalp.

Kører jeg Viasat på Firefox og ændre indstillingerne til at bruge Win
Silverlight på Firefox så virker det men ej med mediaplayer på firefox.
Så spørgsmålet er hvordan kan jeg enten ændre Explorer så det virker eller
fortælle Explorer at den skal bruge Silverlight som standard fremviser på
Viasat´s hjemmesides film play ?

Fordi jeg er vant til at bruge Explorer og vil ikke så gerne også have en
Firefox install bare for at kunne se Viasat på Pcén
Håber en har en løsning

Med venlig hilsen

M.H

Fra : Martin Ploug

Dato : 06-10-10 15:50

Den 06-10-2010 16:39, M Hatting skrev:

> [...]
>
> Fordi jeg er vant til at bruge Explorer og vil ikke så gerne også have
> en Firefox install bare for at kunne se Viasat på Pcén

Prøv i Internet Explorer at gå i Funktioner > Internetindstillinger >
fanen Programmer > knappen Angiv programmer og se, om du kan knytte
Silverlight til som standard.