Indisk restaurant i København
Fra : Thomas Jeppesen

Dato : 05-10-10 14:05

Hej

Er der nogen, der kender til en indisk restaurant i Kbh., som er værd af
anbefale? - den må meget gerne leve op til følgende krav:

- Placering så tæt på/omkring Strøget som muligt
- Kvaliteten skal stå mål med prisen - som så er mindre væsentlig
- Småfolk skal være velkomne

På forhånd tak!

Mvh
Thomas

Fra : Kim Schulz

Dato : 05-10-10 19:31

On Tue, 05 Oct 2010 15:05:21 +0200
Thomas Jeppesen <thomasjeppesen@[delete]mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> - Placering så tæt på/omkring Strøget som muligt
> - Kvaliteten skal stå mål med prisen - som så er mindre væsentlig

du kan evt. få lidt inspiration her :
http://spiseliv.dk/artikel/faa-varmen-paa-byens-indiske-restauranter

Fra : Aksel

Dato : 05-10-10 20:51

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> - Placering så tæt på/omkring Strøget som muligt
> - Kvaliteten skal stå mål med prisen - som så er mindre væsentlig

Jeg har nogle måneder arbejdet i det indiske område og er blevet forfalden
til ægte indisk mad.
Fra tiden efter at være flyttet tilbage husker jeg 2 rigtigt gode indiske
restauranter på vesterbro, hvor man selv kunne vælge måltidets styrkegrad.
Om de eksisterer endnu, ved jeg ikke. Jeg tænker videre på Londonområdet,
hvor der er et hav af rigtige indiske restauranter, der fremstiller
autentiske retter - uhm!! - men det kan jo sikkert ikke hjælpe dig i din
aktuelle situation.
Mvh
Aksel

Fra : jim

Dato : 01-12-10 05:18

Her laver de god mad:

Restaurant Bombay
http://findvej.dk/smiley?id=110356347

Det med småfolk ved jeg ikke.

Fra : Aksel

Dato : 01-12-10 19:46

"jim" <scubajima@gmail.com> skrev i en meddelelse
Her laver de god mad:

Restaurant Bombay
http://findvej.dk/smiley?id=110356347

Det med småfolk ved jeg ikke.

Glæder mig til et besøg på Restaurant Bombay.
og
Hvis det er småfolk, der opfører sig ordentlig, og er med fornuftige
forældre, burde der ikke være noget som helst problem, men hvis de er
støjende og uregerlige, og forældrene ikke evner at kalde dem til orden, er
småfolk en pestilens!!
Mvh
Aksel