IHC kabling
Fra : cykelsmeden

Dato : 05-10-10 10:57

Jeg står og skal lave et kabel til montering mellem PC og IHC-controller.
Jeg har fundet en manual på nettet som angiver at såfremt PCen har
9polet stik, skal forbindelsen være lige over på 2,3,5,8 men hvis PCen
har 25polet skal forbindelsen krydses: 2>3, 3>2, 5>7, 8>5

hænger dette sammen???

//finn

Fra : Max

Dato : 05-10-10 11:09

Hej Finn

> hænger dette sammen???

Prøv dk.teknik.el

Max

Fra : cykelsmeden

Dato : 05-10-10 11:30

Den 05-10-2010 12:08, Max skrev:
> Prøv dk.teknik.el

Ja! hvorfor ikke

Tak

//finn

Fra : S.B.

Dato : 05-10-10 19:10

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i en meddelelse

> Ja! hvorfor ikke
>
> Tak
>
> //finn

Kommer an på hvad controller du har, de nye kører på netværk eller usb

Søren

Fra : cykelsmeden

Dato : 06-10-10 09:36

Den 05-10-2010 20:09, S.B. skrev:
> Kommer an på hvad controller du har, de nye kører på netværk eller usb
så ville jeg vel ikke lave et rs232 stik
- men tak, problemet er løst. Det et 16+ år siden jeg brugte rs232,
så jeg havde glemt at db9 og db25 specs er "omvendte"

//finn

Fra : lom k

Dato : 06-10-10 12:12

cykelsmeden wrote:

> så ville jeg vel ikke lave et rs232 stik
> - men tak, problemet er løst. Det et 16+ år siden jeg brugte rs232,
> så jeg havde glemt at db9 og db25 specs er "omvendte"
>

> //finn

ja eller brug et par kr. på en converter så er du sikker på det

Fra : cykelsmeden

Dato : 06-10-10 12:15

Den 06-10-2010 13:11, lom k skrev:

> ja eller brug et par kr. på en converter så er du sikker på det

og hvis du havde læst spørgsmålet ville du have opdaget at jeg IKKE har
brug for db25!
- jeg har nok en snes convertere liggende i diverse skuffer!

//finn