Scroll speed i Ubuntu
Fra : Michael Dan

Dato : 03-10-10 13:32

Hej,

Hvor kan jeg ændre på scroll hastigheden på min mus i Ubuntu?

/michael

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 04-10-10 10:02

Michael Dan wrote:
> Hej,
>
> Hvor kan jeg ændre på scroll hastigheden på min mus i Ubuntu?
>
> /michael

Det gøres i about:config
Se:
http://osnovice.blogspot.com/2007/04/test.html
Increasing mouse scroll speed in firefox

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 04-10-10 10:22

Jørgen Heesche wrote:

> Det gøres i about:config
> Se:
> http://osnovice.blogspot.com/2007/04/test.html
> Increasing mouse scroll speed in firefox

Se her hvordan der kan editreres i about:config
http://kb.mozillazine.org/About:config
Læs afsnittet
Adding modifying and resetting preferences

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk

Fra : Michael Dan

Dato : 04-10-10 19:32

Tak for det. Der er dog en lille hage ved det. Dels bruger jeg ikke
Firefox og dels var det i det hele taget jeg ville ændre
scroll-hastigheden.

/michael

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 04-10-10 20:48

Michael Dan wrote:
> Tak for det. Der er dog en lille hage ved det. Dels bruger jeg ikke
> Firefox og dels var det i det hele taget jeg ville ændre
> scroll-hastigheden.

Prøv alligevel about:config. Definitionerne gælder generelt, ikke kun
for Firefox.

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk

Fra : Kent Friis

Dato : 04-10-10 20:58

Den Mon, 04 Oct 2010 19:47:51 +0000 skrev Jørgen Heesche:

> Prøv alligevel about:config. Definitionerne gælder generelt, ikke kun
> for Firefox.

Hvordan fa*en havde du forestillet dig det skulle være tilfældet?

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"