Endnu mere til dem der gider laese 4 oktob~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-10-10 17:12

Og har valgt "ikke" at hoejre klikke pa mit indlaeg
Og vaelge bloker afsender!

Det siger jo naesten sig selv, at naar det drejer
Sig om at presse hjernen til det yderste og paavirke
Med kvante mekanik saa skal den vaere perkekt balanceret
I programmet der koere rundt derinde, hvis det hjelper nogen
Saa husker jeg at vaere fanget i min monitors skaerm billede
Som et daadyr i en bils forlygter paa et tidspunkt da jeg koerte
Superprime!

Forsoeg paa at odelaegge og aendre min sex lyst til noget
uperfekt(som forklaret af evolutionen dvs. Evolutionen forklarer jo
hvordan den skael vaere naar den sidder rigtigt!)

Praecis som min sad og de fleste andre maands, inden tortur
programmeringen!

--
Sane
Peter