Hvilket dyr er dette?
Fra : Lars Hansen

Dato : 05-10-10 07:27

Vi har på det sidste det nogle stykker af disse, hvad er det for et dyr????
Det har sådan en "grim" lang snabel det kan stikke ud........

http://www.gratisimage.dk/image-DAB7_4CAAC422.jpg

Har også lagt spørgsmålet i dk.fritid.dyr, men det er næsten et år siden der
sidst er nogen der har skrevet der....

Mvh
Lars Hansen

Fra : Aksel

Dato : 05-10-10 16:13

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Har også lagt spørgsmålet i dk.fritid.dyr, men det er næsten et år siden
> der sidst er nogen der har skrevet der....

Jeg synes, at det ligner en puppe af en eller anden slags ?
Mvh
Aksel

Fra : Aksel

Dato : 05-10-10 16:08

Fra : Lars Hansen

Dato : 05-10-10 17:34

"Aksel" <Aksel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse

> Jeg synes, at det ligner en puppe af en eller anden slags ?
> Mvh
> Aksel

Det er også muligt at det er en puppe af en slags, men den kan sagtens gå og
bevæge sig.
Og så kan den omtalte "snabel" trækkes ind, så jeg er ikke overbevistt om at
det er en puppe....

Lars Hansen

Fra : Mogens

Dato : 05-10-10 17:48

Lars Hansen wrote:
> [...]
> bevæge sig.
> Og så kan den omtalte "snabel" trækkes ind, så jeg er ikke overbevistt om at

Spørg i dk.natur, der ved de med statsgaranti hvad det er for einen
ding. Mit gæt er en ørentvist der er blevet våd og har moslet sig
igennem en stak nullermænd.