Brevflet til giro (decimal problem)
Fra : Is

Dato : 02-10-10 20:12

Hej

når jeg i Word 2007 vil flette til et girokort, og henter data i et
excel bliver decimalerne smidt væk - i hvert fald hvis det er et helt
antal kr

Hvordan forhindre jeg det

Feltet jeg henter fra i excel er formateret
"kr" #.##0,00

mvh Erik

Fra : Harald Staff

Dato : 02-10-10 20:44

Hei Erik

Et heltal har ikke egentlig noen decimaler. Formatering er ikke det samme
som innhold. Men se om
http://www.diskusjon.no/index.php?s=9712e0f7f7d450393b9f8b2456b950f6&showtopic=1261867
er til hjelp.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Is

Dato : 02-10-10 22:56

Den 02-10-2010 21:44, Harald Staff skrev:
> Hei Erik
>
> Et heltal har ikke egentlig noen decimaler. Formatering er ikke det
> [...]

Ja, tak for det

Men sådan var det ikke i offic 2003 (men det kan jeg jo ikke bruge til
noget nu )

Jeg havde bare håbet at jeg kunne "formatere" i word, som i excel.

Men tak for svar

mvh Erik