Et tolvaarigt mord?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-10 18:26

Lagde lige maerke til, at jeg aabenbart blev programmeret/emdr til at
blive myrdet for 12 aar siden!

Jeg var nede og koebe ind i dag, da jeg kom hjem blev jeg konfus!* og
forvirret, hvorefter jeg kom(?) til at drikke
af en aabnet vandflaske der stod i mit koekken!

*konfus, jeg har proevet det en gangm foer, efter
at Karsten Bjoernholt sagde "skub ud" der gik et par dage
Og jeg gik rundt i min bolig og blev fukldstaendig "konfus"
kunne ikke taenke sammenhaengende, og overvejede at indtage noget
psykofarmika som jeg havde soerget for at have liggende, da jeg kunne
maerke hvor det bar hen ad!

Jeg var saa uklar at jeg kom vaek fra det igen, men en halv time
senere dukkede ideen op igen, men jeg var overbevist om at jeg
allerede havde indtaget det(da jeg havde overvejede det tidligere, to
timer senere var jeg fuldstaendig klar i hovedet!
Ligesom jeg var inden hele emdr mareridtet i 1998-2003

Senere gik jeg ud paa badevaerelser og saa paa pakningen
paa det psykofarmika jeg havde liggende (det var uaabnet, og ifoelge
producenten skal cet indtages i flerwe maaneder foer det virker(idag
har jeg noget liggende der kan faelde en elefant, til nodstilfaeolde,
jeg har haft det liggende i et aars tid)

Det hele var programmering den gang, og idag ogsaa!

Det hele startede med en depression og lavt seratonin niveau,
Jeg syntes ikke at der wer nogen grund til at slaa hjernen ihjel ke
misk af den grund!

Ps. Jeg er en myndig person im et Demokrati i krig!
Ethvert forsoeg paa at lukke munden paa mig naar jeg udtaler
mig politisk eller kalder et politisk parti for forraeddere er en
forbrydelse mod demokratiet! Det politiske parti det drejer sig om7,
har allerecde indroemmet overfor vaelgerne at jeg har ret!
Simpelrthen ved ikke at sagsoege mig for inpjuirier som de ville
goere hvis jeg loeg!

Hvis der findes mennesker der tror at DF mangler advokater?
Saa lyver de overfor dem selv!

Det er aabenbart en bedre loesning for dewm hvis jeg bliver gjort til
en sindsyg og sikriver ting der faar folk til at tro jeg er
vanvittig!

Jeg ved ikke helt hvordan kniven i ryggen kan undgaa at sola Danmark
ihjel mens landet er i krig i udlandet!

Sjovt nok er det vaer gang jeg skriver noget sandt og negativt om DF
at det sker! De hjemmegroede terrorister har brug for et. Modspi der
er brutalt udover alt hvad der nogensinde er set i Danmark, det er
sadaan en nation i krig reagere, hvis den nogensinde skal tages
alvorligt igen!

--
Sane
Peter