Re: detektion af netværksopsætning på en s~
Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 02-10-10 17:00

On Fri, 1 Oct 2010 14:54:10 -0400, "Henrik" <henrik@nospam.tak> wrote:

>Der står:
>
>--------------------You should now be able to start the VQT software on the controlling PC and
>connect to the VQT network server.

Jeg vil mene at det afsnit du referer fra omhandler opsætning at PCen
der skal bruges til at kontrollerer enheden med, og ikke om IP
opsætningen af selve enheden.

Noget kunne tyde på at du har manualen som PDF ?
Fundet på internettet ? I givet fald hvor ?

/Hans

Fra : Henrik

Dato : 03-10-10 05:48

> Jeg vil mene at det afsnit du referer fra omhandler opsætning at PCen
> der skal bruges til at kontrollerer enheden med, og ikke om IP
> opsætningen af selve enheden.

Ja, det er korrekt.

> Noget kunne tyde på at du har manualen som PDF ?
> Fundet på internettet ? I givet fald hvor ?

Manualen findes ikke på nettet, men her er een som minder
lidt om den:

http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/5971-2906.pdf

Og her er den server jeg snakker om:

http://www.artisan-scientific.com/info/Agilent_VQT_Starting_Manual.pdf

Det er en Agilent J1987A VQT Network Server (model J1987A)

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-10-10 15:23

On Sun, 3 Oct 2010 00:47:47 -0400, "Henrik" <henrik@nospam.tak> wrote:

>Og her er den server jeg snakker om:
>
>http://www.artisan-scientific.com/info/Agilent_VQT_Starting_Manual.pdf

Side 20 sådan ca. midt på: "Please see the individual Setup Guides for
more information about setting up VQT servers."

Har du den "Setup Guide" der passer til din VQT Network Server (model
J1987A) ?

Måske ser den sådan ud:
http://cgi.ebay.com.sg/Agilent-Telegra-VQT-Network-Server-Setup-Guide-/120485177956

/Hans

Fra : Henrik

Dato : 04-10-10 01:20

> Side 20 sådan ca. midt på: "Please see the individual Setup Guides for
> more information about setting up VQT servers."

Ja, og det var den jeg citerede fra. Men den nævner ikke noget om hvordan
man omkonfigurerer serverens netværksopsætning.