Helbred 1 Oktober 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-10-10 08:09

Naa, efter 12 aar er det saa lykkedes for Bjoernholt
Og Co.

Efter at have arvet lidt fra min farmor og farfar og tjent
en del paa at handle aktier paa nettet!

Er det lykkedes for Bjoernholts "du skal oekonomisk uansvarlig"
Og Dj Aevls "du skal altid magle penge og maa aldrig have peng sidst
paa maaneden"

Emdr er noget modbydeligt noget!
Det loeber hurtig op i et par millioner i loebet af de sidste 12aar,
naar man samtidig tager hoejde for hvor meget der er blevet stjaalet
og oedelagt for!

Jeg kunne jo kontakte boligforeningen og faa laasen skiftet
ud, men i loebet af et par dage mister de saa en ansat eller ogsaa er
der en der tjener et par 100kr. Paa at udlevere noeglen, desuden er
softwaren i mit alarm system stadigvaek lavet om!

Det er et houseguard system, den indbyggede "walk test"
Viser at allae sensore de virker og systemet giver lyd fra sig!
Men i brug virer det ikke ordentligt, doorchime funktionene er
deaktiveret uanset om det er slaaet til paa hoej , lav eller off!

Det naermer sig afslutningen paa et 12 langt mareridt der involvere
saa meget tortur, og startede med at jeg var lidt deprimeret og gik
med til at proeve noget EMDR!

Naa men helvede er bygget, nogle mennesker er blevet skeloejede i
fjernsynet(en enkelt blev klemt lidt til venstre i fakta i kjellerup)
og der har vaeret nogle jordskaelv ect..

Og jeg har overstaaet 12 naesten 13aar med alt hvad jeg absolut ikke
vil have paa personligt/privat plan og er kun i live takket vaere "du
maa kun goere det som er absolut noedvendigt for at vaere i live"
ting som goer alting paa en maade som er grimmest for dig selv ect
ect.. de brugte trods alt en del tid paa det!

Isaer "forstaa alting paa en maade som er vaerst for dig selv"
er en forbrydelse som et menneske aldrig burde udsaettes for!
Der tilsidst fjerner alt medfoelelse for andre!
(hvis folk ikke forstaar hvordan, saa mangle de indsigt i den
menneskelige psyke) og bliver aldrig nogen sinde istand til at
paavirke noget som helst med kvante mekanik, medmindre de goer et
programmeret torturoffer og faar personen til at goere ting for dem,
men mennesker som har en saa forvraenget opfattelse af virkeligheden
burde selvfolgelig aldrig have lov til at kunne goere dette!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-10-10 08:15

On Fri, 01 Oct 2010 09:09:26 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

virkeligheden
> burde selvfolgelig aldrig have lov til at kunne goere dette!

Helvedes fejlsikring virker efter planen, og er fudstaendig istand
til at aflive mig, hvis jeg prover at faa folk ud af helvede

Altid er lang tid!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-10-10 09:36

wrote:
> [...]

virkeligheden
> burde selvfolgelig aldrig have lov til at kunne goere dette!

Naa men jeg er vaagnet lidt mere op, men jeg mangler
Ca. 35 procent af min IK, men jeg har faaet fjernet noget
programmering der ligger dybt!
Egentlig burde jeg have den stoerste erstatning der nogensinde
Er blevet udbetalt til et individ i Danmarks historien men det har
lange udsigter, eftersom at jeg ikke er medlem af DF!