Kan ikke bestille billet hos air france
Fra : ff@ff.com

Dato : 29-09-10 20:16

Hejsa jeg indtil flere gange prøvet at gennemfører en online bestilling hos
air france men deres side vil ikke sluge mit visa/dankort (det fungere fint
på fx norwegian). Er det andre som har haft lign. problemer?

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 29-09-10 21:51

"ff@ff.com" <asdf@asd.com> skrev i meddelelsen
> Hejsa jeg indtil flere gange prøvet at gennemfører en online bestilling
> hos air france men deres side vil ikke sluge mit visa/dankort (det fungere
> fint på fx norwegian). Er det andre som har haft lign. problemer?
Der er en grænse på 20.000 kr. på "udlandskøb" pr. løbende 30 dage. Måske
har du ramt grænsen ?

/Jens S., Esbjerg

Fra : ff@ff.com

Dato : 29-09-10 22:58

Slet ikke det er bare en retur til paris til 1200 kr.