Ændre format-defination i Excel eksport
Fra : Joe

Dato : 28-09-10 05:27

Jeg har en (classic) ASP side, hvor jeg eksportere nogle data fra min
SQL2000 database til Excel. Jeg har ingen problem med at få data i
Excel men mit problem er, at alle kolonner i Excel har "General"
typen, hvor jeg gerne vil kunne bestemme typerne således, at f.eks.
dato/tid blev sat til "Time" typen, så brugeren nemt kan skifte
udseende på kolonnen.

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig videre med dette problem?

Jeg har nedenstående kode der fungere fint:

Response.Clear
Response.Buffer = True
Response.ContentType = "application/vnd.ms-excel"
' Initiate database stuff and do a SELECT
Do While Not res.EOF
Response.Write "=""" & DateTime & """" & Chr(9)
Response.Write "=""" & Username & """"
Response.Write vbCrLf
res.MoveNext
Loop

Problemet er at dato/tid kommer til at fremstå således i Excel,
="2010-09-28 09:45", og det hjælper ikke noget at lave typen om.