Bestemme felt typer i en Excel eksport
Fra : Joe

Dato : 28-09-10 04:59

Jeg har en (classic) ASP webside hvor jeg eksportere nogle data til
Excel. Nedenstående fungere fint og den smider alle de rigtige data
ind i Excel men mit problem er, at formatteringen står som "General"
på alle felter selv om det f.eks. er en dato type. Når jeg går ind og
retter feltet (med F2) står der f.eks. denne tekst, ="2010-09-28
09:45" og det er ikke nemt, at rette i hvordan man vil have vist
tiden, da det ikke hjælper noget at skifte formattering.

Response.Clear
Response.Buffer = True
Response.ContentType = "application/vnd.ms-excel"
' Initiate DB stuff
Do While Not res.EOF
Response.Write "=""" & DateTime & """" & Chr(9)
Response.Write "=""" & UserName & """" & Chr(9)
Response.Write vbCrLf
res.MoveNext
Loop

Er der nogen der kan hjælpe mig videre til at kunne vælge formattering
på mine felter, så f.eks. DateTime feltet bliver sat som "Time" typen?