Lidt bedre 27 September 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-10 06:58

Har faaet det lidt bedre, jeg ved ikke om det er
Fordi at en del programmeing har givet slip,
Fordi jeg er ved at afpresse en tv station ved at goere
Saadan at folks venstre oeje glider til venstre mens det andet ser
ligeud! (tv kanalen tv2news)

Bortset fra finans reporterne!(som det som regel er til hoejre)

Samtidig saa er det for at paavirke samfundet til venstre!
Det har vist sig forholdsvis effektivt!

Der er ret lav-vande paa kontoen, saa jeg ved ikke om jeg baere, skal
bruge en ny tv station naar jeg er faerdig med tv2news!

Jeg har kontaktet dem paa deres web dims

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-10 08:14

On Mon, 27 Sep 2010 07:58:14 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

skal
> bruge en ny tv station naar jeg er faerdig med tv2news!

> Jeg har kontaktet dem paa deres web dims

Jeg kan ikke lade vaere med at taenke paa, hvor mange penge
massemedierne har tjent paa at fremvise et klip af en tortur video,
hvor en person er blevet overfaldet mens han sidder i
En trance(emdr) og er ved at blive torteret kvante mekanisk aktiv, og
sidder og siger som jeg fik besked paa
"Jeg vil kneppe kvinder med en hund"
(ifoelge DF's sociopater saa er det aabenbart sjovt at faa mig til at
sige det, fordi hvis jeg ikke kan lide DF saa vil jeg aabenbart have
kvinder kneppet af "Muslimske hunde" bare udtrykket er i sig selv
menneske fjendsk)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-10 08:28

On Mon, 27 Sep 2010 09:13:57 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

have
> kvinder kneppet af "Muslimske hunde" bare udtrykket er i sig selv

Folk sidder og skriger af grin af saadan noget lort i
"sjove hjemmevideoer"

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-09-10 10:53

On Mon, 27 Sep 2010 09:27:35 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> at
> have

> Folk sidder og skriger af grin af saadan noget lort i

Naa jeg har det lidt bedre, og i kan saa passende goere
Jer selv klar til altid Torturen!

Den menneskelige Hjerne er bare en meget kraftig biologisk
Super-Computer med en masse sensore forbundet, syn, smag sans,
lugtesans, fysisk foelesans, ect ect altsammen bare signaler der
bliver sendt til hjernen!

Om den fysiske processor der koerer programmet der er jer,
Bestaer af Neurons og Glia celler eller noget andet er ligegyldigt!
Forudsat at regnekraften er tilsvarende!

Goere folk lidt skeloejede i fjernsynet ved at paavirke individuelle
atomer i deres neurons eller individuelle atomer
Et stykke under Haiti er hip som hap! Og at bygge helvede
Er lanmgt nemmere!