Lidt ekstra helbred 26 September 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-09-10 08:56

Det er utroligt, at selv med saa mang fysiske beviser,
naegter min hjerne at tro paa at jeg har vaeret udsat
For det som jeg har vaeret udsat for (igennem de sidste 12aar)

Det er ogsaa ren programmering, hvordan burde jeg reagere
Naar min post bliver stjaalet og softwaren i mit alarm system
bliver lavet om??

Det er et Houseguard system(jeghar selv haft nulstillet det til
fabriks indstillingerne 2-3 gange) men softwaren er blevet lavet om,
det ligger i en rom gaar jeg ud fra da en flash ville vaere
for dumt i et alarmsystem, saa det kraever at det fysisk bliver lavet
om! (den nemmeste ville vaere at give min nabo skylden, sikkert ogsaa
meningen, han navente et par dage efter at han flyttede ind at han
havde gaaet paa et kursus, hvoer han laerte at lodde komponenter(det
hele stinker af Bjoernholt og DF)

Det er trods alt foraedderi og mord det drejer sig om!

Maaden softwaren er lavet omm paa er, at den indbyggede "walk test"
tester alle sensore og der kommer den bip lyd der" skal naar en
sensor bliver aktiveret dvs. Alt elektronik og sensore bliver testet,
men i drift virker det ikke!

Det giver da lidt graa haer!
Det er jo ogsaa ligegyldigt nu naar mit liv saa smaat
er forbi, men en ekstra laas pa hoveddoeren og en slaa,
for 5aar siden ville have gjort mirakler, jeg syntes at det burde
Vaere ordensmagtens opgave, at saette dem paa hos folk der
bare paastaar at de har vaeret udsat for en sindsyg som Bjoernholt,
det tager 5 minutter at saette paa, og hvis folk virkelig er
programmerede saa kan de ikke selv saette dem paa,
Desuden "glemmer" de hoejst sandsynligt at bruege dem alligevel!

Jeg kunne forstaa paa DJ Aevl at de gaar rundt og goer det ved folk
konstant, og altid mangler nogen at give skylden!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-09-10 09:18

On Sun, 26 Sep 2010 09:55:57 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Jeg kunne forstaa paa DJ Aevl at de gaar rundt og goer det ved folk
> konstant, og altid mangler nogen at give skylden!

Den bedste loesning paa hele foraaderiet er selvfoelgelig,
at goere som Bjoernholt goer ved andre
(tortere ham til at fortaelle, hvem han har snakket med)
Igennem hele sit liv(dvs. Dem han har haft i en trance)

Og saa aflive dem allesammen paa en human maade, og saa paa den maade
stoppe DF infektionen fra at goere mere skade!

Jeg burde maaske selv koere lidt med kvanten, og saa er det baere et
haendeligt uheld for dem allesammaen hvor de doer oejeblikkeligt(foer
i tiden, ville jeg aldrig kunne finde paa at overveje det, idag er
jeg ligeglad, der er milliarder af mennesker og der doer hele tiden
nogen, der er nok et par folkevalgte og noget politi men det er vist
ogsaa det hele,
ikke noget af vaerdi!