Håndvask i genbrugsglas
Fra : Snavox

Dato : 26-09-10 13:15

Hej Gruppe.

Vi har på et tidspunkt set en håndvask til bad lavet i genbrugsglas,
vistnok autoglas. Nu kan vi simpelthen ikke finde den igen, og søgninger
på nettet giver heller ikke det store resultat.

Kan nogen hjælpe?

Venlig hilsen POul

Fra : John V.

Dato : 27-09-10 03:49

Den 26-09-2010 14:14, Snavox skrev:
> [...]
> vistnok autoglas. Nu kan vi simpelthen ikke finde den igen, og
> søgninger på nettet giver heller ikke det store resultat.

Næsten al glas er genbrug, det bliver mange af de "genbrugsflasker" vi
aflevere brugt til, man kan ikke se forskel når det er smeltet om. Jeg
kan ikke forestille mig autoglas kan genbruges.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester

Fra : Max

Dato : 27-09-10 11:25

Hej John

> kan ikke forestille mig autoglas kan genbruges.

Hvorfor dog ikke ?

Det bliver genanvendt.

Max

Fra : Armand

Dato : 29-09-10 23:41

Den 27-09-2010 04:48, John V. skrev:

> Næsten al glas er genbrug, det bliver mange af de "genbrugsflasker" vi
> aflevere brugt til, man kan ikke se forskel når det er smeltet om. Jeg
> kan ikke forestille mig autoglas kan genbruges.

Jeg kender ikke til pågældende, men i mine øren lyder det snarere som at
man har (gen)benyttet en særlig kuplet bilrude til at udgøre vaskeskålen
i sig selv!?

--
Armand.