Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Anbefalet strømforsyning?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 25-09-10 06:29

Hej

Hvor meget skal man gå op i den minimums effekt, som en del kort
producenter skriver?
De ved jo ikke rigtig hvad der ellers sidder i maskinen og bruger
strøm.

Min er på 380W og driver en i5-760 med 4GB PC10600 ram, 1 harddisk, og
1 dvd brænder. Der er pt ikke nogen indstikskort i maskinen.

Jeg kigger på en ATI HD5770 med 1GB DDR5. De anbefaler 450W.

?

mvh Lars

Fra : Ken

Dato : 25-09-10 16:21

http://www.enermax.outervision.com/index.jsp

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 26-09-10 04:10

On Sep 25, 5:21 pm, Ken <ke...@telia.com> wrote:

> http://www.enermax.outervision.com/index.jsp

Tak. Og hold da op en masse valgmuligheder Nåede på 282W i første
forsøg.

Fra : John V.

Dato : 27-09-10 04:01

Den 25-09-2010 17:21, Ken skrev:

> http://www.enermax.outervision.com/index.jsp

Fedt link, min siger 638 W, så min på 650 W er kun lige til øllet.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-09-10 14:39

"John V." <taform@c.dk> wrote in message
> Fedt link, min siger 638 W, så min på 650 W er kun lige til øllet.

Hva' dævlen har du puttet i den maskine ?. Kører du sli med et par Nvidia
kort eller sådan noget ?

Bjarne K.

Fra : John V.

Dato : 04-10-10 00:10

Den 30-09-2010 15:39, Bjarne K. skrev:
> "John V."<taform@c.dk> wrote in message
>>
> Hva' dævlen har du puttet i den maskine ?. Kører du sli med et par Nvidia
> kort eller sådan noget ?

Jeg har 6* SCSI drev og controller det æder en pæn klat, desuden er jeg
nød til at beregne som heavy load på CPUen, da der er det 70% af tiden.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-10-10 11:31

> Jeg har 6* SCSI drev og controller det æder en pæn klat, desuden er jeg
> nød til at beregne som heavy load på CPUen, da der er det 70% af tiden.

OK, så kan jeg bedre forstå det

Bjarne K.