The Expendables (2010)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-09-10 04:26

http://www.imdb.com/title/tt1320253/

DET ER EN FILM HVOR MÆND ER MÆND - BØSSER SKYDEVÅBEN OG
HOMOSEKSUELE NOGEN MAN SKYDER EFTER ...UNDERHOLDNING FOR
RIGTIGE MÆND ..

Den bliver et hit hjemme i Jylland :) Arold ser godt nok noget syg ud
som han er krympet i vask men ellers
denne besætnig :

Sylvester Stallone ... Barney Ross
Jason Statham ... Lee Christmas
Dolph Lundgren ... Gunner Jensen
Terry Crews ... Hale Caesar
Mickey Rourke ... Tool
Arnold Schwarzenegger ... Trench (uncredited)
Bruce Willis ... Mr. Church (uncredited)

Det kan ikke gå galt
jeg ved ikke hvorfor men jeg sad og tænkte på sin city uden der
egentligt er ?

Mv.
BMM

Fra : Anglachel

Dato : 25-09-10 15:08

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> http://www.imdb.com/title/tt1320253/
>

> DET ER EN FILM HVOR MÆND ER MÆND - BØSSER SKYDEVÅBEN OG
> HOMOSEKSUELE NOGEN MAN SKYDER EFTER ...UNDERHOLDNING FOR
> RIGTIGE MÆND ..

Klovn!

Fra : Jesper

Dato : 27-09-10 03:32

Anglachel <rune_nospamaagaard@yahoo.com> wrote:

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Klovn!

Nej, det er med Casper Christensen.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Jesper Lund

Dato : 25-09-10 15:53

Bo M. Mogensen wrote:

> Det kan ikke gå galt
> jeg ved ikke hvorfor men jeg sad og tænkte på sin city uden der
> egentligt er ?

I Sin City var der et manuskript.

--
Jesper Lund

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-09-10 16:06

Jesper Lund skrev::

> I Sin City var der et manuskript.

Og skuespillere, og ikke mindst en instruktør, der kunne få
skuespillerne til at være andet end papfigurer. Selv Bruce
Willis gjorde en dårlig figur i Expendables.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Imponér familie og venner med ny viden om danske ord og

--
Mvh. Kim Ludvigsen

http://

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-09-10 20:02

Den 25-09-2010 17:06, Kim Ludvigsen skrev:
> Bruce Willis gjorde en dårlig figur
ja det er faktisk rigtigt , det var både synd og lidt spild ...

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-09-10 20:02

Den 25-09-2010 16:53, Jesper Lund skrev:

> I Sin City var der et manuskript.

Det har der sikkert også været til den her - jeg tror trixet med at se
den er man skal ikke tage den for mere ind hvad den er
en gang mande heteroseksuel slå på tæven underholdning - min favorit
scene er der hvor en eller anden samleverske har fået den ide at tæve
hans x kæreste / kone (?) , det må man sige det kunne han med fordel
have undladt :)- og for dem der bliver sentementale så hænger Sylvester
fast ved negle rødderne i dør indgangen til en flyvende
flyvemaskine - hvad han mig bekendt ikke har gjort siden Rambo 1 eller 2

Hvorom alting er så bliver det ikke en film jeg kommer til at se 50
gange men jeg kommer til at se den igen - det jeg egentligt bedst kan
lide ved den er at skuespillerene ikke prøver at se yngre ud ind
de er - nogen godt brugte herre på omkring de 60

Fra : Petersen Michael

Dato : 27-09-10 17:21

Bo M. Mogensen wrote:

> Det kan ikke gå galt

ØØh, jo det kan..

Jeg synes det er en tøsefilm..

Sylvester mangler gennemslagskraft, og hvad skal det der trunte
kærligehdstema med for?

Jason S, gør det godt.

Bruce, er jo knap nok med..

Nej, så hellere se A teeam igen, den var jeg lidt skeptisk overfor, men den
vil jeg godt se igen.
Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-09-10 03:02

Den 27-09-2010 18:20, Petersen Michael skrev:

> ØØh, jo det kan..

Nahh har lige set den igen - har haft besøg af en af mine venner der
gerne vil se den
jeg tror problemet er at forventningerne har været for store med den
skuespiller besætning den har haft

det er en ok slå på tæven skyde volds film - der er ikke mere i den ind
det , og hvis man ikke forventer mere
så er den ok - havde den ikke haft de skuespiller så var der næppe nogen
der havde opdaget den eksistere
> Jeg synes det er en tøsefilm..
>
> Sylvester mangler gennemslagskraft,

han er over 60 år tror jeg ...
> og hvad skal det der trunte
> kærligehdstema med for?

love is love det er af mindre betydning
> Jason S, gør det godt.

han gør det bedst - og jeg kan godt lide at dolf ser så hærget ud i det
hele taget er det ikke forsøgt
at få skuespillerene til at se bedre ud ind de gør - måske på nær en
masse pumpen jern
> Bruce, er jo knap nok med..

2 minutter ca.
> Nej, så hellere se A teeam igen, den var jeg lidt skeptisk overfor, men den
> vil jeg godt se igen.

kender den ikke

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-09-10 19:36

Den 28-09-2010 04:01, Bo M. Mogensen skrev:
> han er over 60 år tror jeg ...

Date of Birth: 6 July <http://www.imdb.com/date/07-06/> 1946
<http://www.imdb.com/search/name?birth_year=1946>,

64 år man må sgu da sige han holder sig godt - jeg tror aldrig jeg har
set en person på den alder med sådan en muskel masse
med mindre det selvf er silikone implant

Han er på alder med min far - der har dyrket sport hele sit liv - men nu
kan han altså ikke andet ind spilde golf :)

Fra : Petersen Michael

Dato : 29-09-10 23:18

Bo M. Mogensen wrote:

> Han er på alder med min far - der har dyrket sport hele sit liv - men
> nu kan han altså ikke andet ind spilde golf :)

Bare til info, det hedder "end" andet end..

Jeg vil stadig anbefale A Team, jeg var skeptisk, fordi de oprindelige
skuespillere fra Tv-serien er væk, men de nye gør det godt.
http://www.imdb.com/title/tt0429493/ Prøv den, som de siger i reklamen..

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-09-10 01:06

Den 30-09-2010 00:18, Petersen Michael skrev:

> Bare til info, det hedder "end" andet end..

??????????????
> Jeg vil stadig anbefale A Team,
jeg kender den ikke men jeg mener der kørte en serie der hed det for en
herres masse år siden :) ?

Fra : Petersen Michael

Dato : 02-10-10 22:27

Bo M. Mogensen wrote:

> ??????????????

Du skriver: "ikke andet ind spilde golf"

Jeg påpeger, sådan i al fredsommelighed at det retteligt skrives: "ikke
andet end spilde golf"

> jeg kender den ikke men jeg mener der kørte en serie der hed det for
> en herres masse år siden :) ?

Jeps, og med baggrund i den serie, har man begået en biograffilm..

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-10-10 11:23

Petersen Michael skrev:

> Jeg påpeger, sådan i al fredsommelighed at det
> retteligt skrives: "ikke andet end spilde golf"

Hvis du vil lege "sprogbetjent" over for en erklæret
ordblind, må du strenge dig lidt mere an - i rette
gruppe. Man plejer ikke at *spilde* golf

--
ǝɹǝʌoɾs uǝpɹǝʌ ɹøƃ - ɹǝɹøʇɐɯɐ ǝƃıɹɹǝƃsʎu
ʇpןoɥ ɟnןɹǝɥ uǝsןıɥ ƃıןuǝʌ pǝɯ

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-10-10 22:50

Den 03-10-2010 12:23, Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Hvis du vil lege "sprogbetjent" over for en erklæret
> ordblind, må du strenge dig lidt mere an - i rette
> gruppe. Man plejer ikke at *spilde* golf

er det fordi det er spille eller sådan noget ?

jeg ved ikke om der er forskel på at spilde kaffe og spille fodbold
borset fra det selvf er 2 forskellige begivenheder - men der er et
overlap i stavekontrollen der
godkender begge :)

xfut dk.kultur.sprog

Fra : Petersen Michael

Dato : 04-10-10 18:02

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Man plejer ikke at *spilde* golf

Ja, den opdagede jeg efterfølgende
man skal ikke græde over spildt mælk..

Der var ikke noget "betjenteri" ment fra min side..
Men lad nu det ligge.

Jeg har forsøgt at se nogle ulideliuge film på det seneste..

Silent Night Deadly Night..
Er det bare mig der synes den er sløv?
Var det virkelig sådan man lavede film i 1984?
Jeg så den dog i et stræk..

Spawn..
Enten er det bare ikke min genre, eller også er den bare gaaab..
Jeg har ikke set den færdig endnu, men trykket pause 3 gange..
De første 5 minutter var interessante, men så døde det da..

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-10-10 22:47

Den 02-10-2010 23:27, Petersen Michael skrev:

> Du skriver: "ikke andet ind spilde golf"
>
> Jeg påpeger, sådan i al fredsommelighed at det retteligt skrives: "ikke
> andet end spilde golf"
ikke forstået ???
> Jeps, og med baggrund i den serie, har man begået en biograffilm..

som jeg vil se ...snart ..

derfor