Helbred 25 September 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-09-10 06:21

Var paa vej ned til bageren, og stoedte paa
Min nabo, vi snakkede om nogle smaating, og jeg
Sagde uden at taenke naermere over det

"jeg tror jeg er loebet toer for cigaretter to gange
I loebet af 12 aar"

Det er ren programmering
"at goere mig til en offentlig og kendt loegnhals"

Jeg har mindst en ca. 4 gange i loebet af de sidste par aar
koebt en cigaret af ham, eller solgt en til ham!

Det vigste af emdr livsoedelaeggelsen er efterhaanden
Fjernet!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-09-10 06:42

On Sat, 25 Sep 2010 07:21:06 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> koebt en cigaret af ham, eller solgt en til ham!

> Det vigste af emdr livsoedelaeggelsen er efterhaanden

Det er baade "vaere en loegnhals" og
"bare selv find paa en god grund til at goere det der er bedst
For Kaersten Bjoernholt og hvis den nogensinde er vaek saa bare find
paa en god grund til at saette den ind igen"

Der spiller ind, jeg gaar ud fra at det er bedst for Kaersten
Bjoernholt at jeg bliver anset for at vaere en loegnhals, efter hans
tortur programmering fik mig til at skrive at fol kan undgaa at komme
i helvede for altid, ved at aflive Bjoernholt!

Jeg har lagt maerke til at i de sidste 3 dage har jeg kommet med
udtalelser(skriverier) som egentlig er paa kant med
lovgivningen(foerste gang i mit liv)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-09-10 06:55

On Sat, 25 Sep 2010 07:42:17 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Jeg har lagt maerke til at i de sidste 3 dage har jeg kommet med
> udtalelser(skriverier) som egentlig er paa kant med

Desuden saa spiller "du skal true dig selv og andre ogsaa ind"

De er lavet inde under "du maa ikke komme med trusler"

Begge dele er selvfolgeligt ulovligt ligesom resten af
programmeringen, den sidste foere naesten med sikkerhed
Til fysisk person skade hvis den er programmeret ind i hovedet paa en
mand(trusler behoever ikke vaere ord eller kropsbevaegelser)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-09-10 07:12

wrote:
> [...]

> Jeg har lagt maerke til at i de sidste 3 dage har jeg kommet med
> udtalelser(skriverier) som egentlig er paa kant med

Det virker mest som "bare selv find pa en god grund til"
Sidder og vaelger mellem de ting der blev sagt i 1998-2003
som blev naesten braendt ind i hjernen med tortur, og hele
underbevidstheden reagere paa det for at undgaa den skade og smerte
det medfoere at sige nej