Foto helt tæt på folk i swimmingpools
Fra : Jet

Dato : 25-09-10 07:05

Selvom Grækenland har forbudt Google Streetview, har de lagt flg. på
nettet, at der kan zoomes helt ned til 10 meter, nogle feriesteder går
helt tydeligt igennem andre lidt slørede.
http://gis.ktimanet.gr/wms/ktbasemap/default.aspx (vha.Google toolbar
oversættes til dansk)

/jet

Fra : Preben

Dato : 25-09-10 14:11

Den 25.09.2010 kl. 15:05 skrev Jet <jetrotte@gmail.com>:

> [...]
> nettet, at der kan zoomes helt ned til 10 meter, nogle feriesteder går
> helt tydeligt igennem andre lidt slørede.

Og hvad så? Hvad er din pointe?

--
/Preben

Fra : Jet

Dato : 25-09-10 08:19

On 25 Sep., 16:11, Preben <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:

> Og hvad så? Hvad er din pointe?

kun til orientering for Grækenlands rejsende, der spørger ind til,
hvordan ser mit Hotel ud og her er en mulighed, når Google Streetview
ikke kan vises !