Og endnu mere 22 September
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-10 08:26

Lagde maerke til at Bjoernholt og Co' programmering,
Vil have jeg skal vaere en foraedder, det kommer saa ikke til at ske!

Jeg har gaet mine handlinger efter, og jeg meldte Bjornholts
forradderi til politiet, ligesaa snart jeg vaegnede nok op!
(jeg er saa vant til hans lort, og det skulle ikke undre mig,
Om han har rodbehandlet nok mennesker i hjernen til at
Tilsvindle sig immunitet, og naar jeg saa vagner op en del aar senere
og melder ham, faar beskeden det er for sent og jeg er vidende om
det, og medskyldig osv fordi jeg meldte det for sent!

Desuden saa er der det med at goere mig til en
Nazist,alkoholiker,perverser,pille misbruger ect ect....
Der er sa meget lort, det har trods alt taget foraedderne
En del aar at lave!

Det vaerste af Emdr programmeringen er vaek!
Og jeg afslutter forhaabentlig snart 12 aar (indtil videre)
Med alt hvad jeg ikke vil have paa personligt/privat plan

Det vaerste Emdr programmering er efterhaanden vaek, men det er mit
liv ogsaa, og menneskehedens chance for at undgaa
altid torturen medmindre at de har vaeret Muslimer stoerstedelen af
deres liv forsvandt permanent for et stykke tid siden!

Jeg har selv overvejet at melde mig ud af Folkekirken.

Og desuden skal jeg finde et eller andet at bruge tid paa,
Jeg har vaeret lidt irriteret over groundhog og den manglende
Mulighed for at sortere efter dato, og har overvejet at overtage
En projekt der ligger paa sourceforge hvor maintaineren er doed, det
kan vaere min brainstem har myrdet ham til lejligheden, eftersom jeg
egentlig ikke gider og ikke har lyst!

Og ifoelge programmeringen maa jeg kun goere ting som jeg ikke har
lyst til

SANE
PETER

--