The Last Song (2010)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 21-09-10 03:21

http://www.imdb.com/title/tt1294226/

Det er sgu en fremragende film synes jeg om :

bitterhed tilgivelse kærlighed tab sejre og nederlag - sådan som livet
nu er ..

Normalt er jeg IKKE TIL ungdomsfilm med kvinder med silikone
implantationer og mænd der har dyrket meget body beuilding
skulle det behov komme over mig så kan jeg altid falde tilbage på
Baywatch ...

jeg forstår ikke den har fået så lave ratings på imdb - men det beviser
nu bare at imdb s ratting ikke betyder noget (for mig)

men jeg synes det er en fin skildring af en familie - specilt den unge
dreng gør en formidabel præstation

Mv.
BMM