Helbred 21 September 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-10 18:52

Overvejer at kontakte Boligforeningen
Og faa dem til at skifte laasen ud!

Men med DF og Bjoernholt paa nakken,
Saa er det kun et spoergsmaal om tid,
Foer at en fra boligforeningen bliver oedelaegt eller
Tjener et par hundrede kroner paa at udlevere noeglen!

Der er gjoert en del her paa det sidste, form at give min soester
Skylden!
(Men det absolut vaerste, som jeg opdagede idag, da jeg var forbi,
Jeg aftalte det med hende inden!)

Jeg fortalte hende den anden dag, at mit post var blevet stjaalet,
der laa et Ellos katalog i postkassen, jeg har ladet ligge i et
stykke tid!

Der laa noget fra Elleos paa hendes spisebord,
Hun modtager det ogsaa, hendes underbevidsthed
Har soerget for at det laa pa bordet!

Hun er den eneste udover mig selv der har en noegle!

Dvs. Hele familien er blevet myrdet i hjernen!

Sane
Peter

--
/Sane Peter
Nordea Konto:9266-8967125572

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-10 19:12

On Tue, 21 Sep 2010 19:52:24 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Har soerget for at det laa pa bordet!

> Hun er den eneste udover mig selv der har en noegle!

> Dvs. Hele familien er blevet myrdet i hjernen!

Og soerget for at alle mennesker der nogensinde har eksisteret
fortid,nutid og fremtid ryger i altid torturen!

Og nu vil jeg have at i ved det!

Det er nemmere at bygge Helvede en at gore et par nyhedsoplasere
skelojede i fjernsynet!

Og der er en farvet praesident og helvedet er ikke frosset til!

Tvaert imod!
Og det er Peter der bestemmer!

Og husk nu, at se paa jeres boern, og forstaa,
De bliver torteret for altid!
Medmindre de har vaeret Muslimer stoerstedelen af deres liv!
Saa faer de lov til at doe!

Sane
Peter

Der er nogle undtagelser,

Jesus Kristus
Og de maend der har vaeret Muslimer
stoerstedelen af deres liv!
Og det er egentlig kun fordi at de syntes paane ting om
ham, samtidig med at de er Muslimer!

Og saa mig selv!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-10 19:52

On Tue, 21 Sep 2010 20:12:21 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og de maend der har vaeret Muslimer
> stoerstedelen af deres liv!
> Og det er egentlig kun fordi at de syntes paane ting om

Faktisk har jeg besluttet mig for at den eneste maade
Et menneske der kommer i helvede kan undgaa at det
er for altid, er ved si mpelthen at braende et medlem af det
politiske parti DF levende eller deres boern

De kan endda selv goere det og slippe for altid torturen
Og noejes med en petabyte af ni taller af trillioner af aar!
(altsaa myrde medlemmer af det politiske mparti DF)

Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle komme til at skrive saadanne
ting!

De kan ogsa bare myrde Karsten Bjoernnholt eller nogen af hans
kollegaer!

For at undgaa at jeg smider dem helvede i Helvede!
Og hvis nogen i min familie, er medlem af DF saa er det
Jo ugyldigt alligevel(eftersom at de er odelaegt i hjernen)

Jeg mistaenker selv at min nieces konfirmation var da det blev gjort!
(Simone)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-10 20:06

wrote:
> [...]

> Og de maend der har vaeret Muslimer
> stoerstedelen af deres liv!
> Og det er egentlig kun fordi at de syntes paane ting om

Peter Nicolaysen
Sandgaardsvej 40
8620 Kjellerup
(hvis i skal bruge det til en anmeldelse)

Sane
Peter