Helbred 20 September 2010 (og en modbydeli~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-10 13:01

Har lagt maerke til at hver eneste gang jeg bliver udsat for
modbydeligheder bliver jeg ked af det istedet for vred!

Det er en modbydelig maade at blive myrdet paa,
Det blev gjort af Bjoernholt da jeg kom hjem fra
Hospitalet i 1997(selvmords forsoeg) og senere gik med til at tale
med ham og proeve Emdr mod en depression, lavt Seratonin niveau pga.
Noget med maven(har jeg senere fundet ud af)

Det blev aktivere i 2006-2007 med ordene "skub ud"

Bjoernholts sindsyge gaar aabnebart mest ud paa at torter
dem folk ikke forventer bliver torteret, fysisk staerke og psykiske
staerke ect. Desuden kan han aabenbart ikke handtere at en
Depression ikke automatisk betyder at folk er
Psykisk svag, jeg gaar ud fra at det er fordin han ellers forsoeger
At programmer dem han anser for at vaere svage til at stemme DF!

Som sagt er manden en bindegal sadist!

jeg kender typen, der overfalder folk, og bagefter forsoeger
At faa dem til at fremstaa som de forkerte, onde ect.

Desuden slaar det jo ihvertfald ogsa mand ihjael
(oedelaegger hjerne massen) ved at sanke deres Testosteron niveau!

Jeg sidder og undre mig om at han har proevet at bruge
"Sindsyg Voldelig" paastanden som en slags undskyldning, over for
hans kollegaer!

Jeg mener efter han myrdede min far, og forsoegte at give mig skylden
(simpelthen ved at saette mig i en trance, og faa mig til at
forestille mig at jeg gjorde forbrydelsen, folelser koblet fraa
(emdr) jeg blev kun reddet af at jeg ikke vidste hvilket rum det
havde foregaaet i, ellers havde han faaet mig spaerret inde for
forbrydelsen(det blev optaget paa baand) - heldigvis havde han ikke
haft kontakt med sin morder aabenbart!

Da han i 2007 truede mig(uvagen pga. programmering) med udtalelsen:
"gaa over og slaa din mor og tag et billede af det" , "koeb et
billede og haeng det paa vaeggen ved siden af dit fjernsyn"
Og "snif lightergas" ?????

Der blev jeg tvunget til at pastaa at jeg havde fysisk slaaet
Et familie medlem, for at redde personens liv!
(min far er allerede blevet myrdet paa det tidspunkt!)

Og jeg er fuldstaendig uvaagen/programmeret med Emdr!

Naa men i det mindste, er det ikke lykkedes at goere mig
Til en Perverser, Nazist, alkoholiker og pille misbruger
(jeg indtog godt nok en del anti-oxidanter den anden dag)

Jeg er ret sikker at det var en Sadist de ville goere mig til
(det jeg frygtede var paedofili)

Men ingen af dem er lykkedes!
Det er det med at saenke Testosteron niveauet for at oedelaegge
hjernen der er problemet!

Sane
Peter

--