Jule-feriested?
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 20-09-10 17:08

Har du en rigtig god oplevelse ifm. en juleferie, hører jeg det gerne. Jeg
søger et sted, og det må gerne være herregårdsagtig eller lignende for et
modent middelaldrende publikum - tak :)

Fra : Preben

Dato : 20-09-10 17:21

Den 20.09.2010 kl. 18:08 skrev Mogens (K)
<nyhedsgrupperFJERN@dettejubii.dk>:

> Har du en rigtig god oplevelse ifm. en juleferie, hører jeg det gerne.
> Jeg søger et sted, og det må gerne være herregårdsagtig eller lignende
> for et modent middelaldrende publikum - tak :)

Det kan du jo sikkert finde både i Nordnorge og i Sydspanien.
Prøv at være lidt mere præcis mht. hvad det midaldrende publikum går efter

--
mvh/Preben

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 20-09-10 17:39

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
news.vjcack0yqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...

> Det kan du jo sikkert finde både i Nordnorge og i Sydspanien.
> Prøv at være lidt mere præcis mht. hvad det midaldrende publikum går efter

Slotsferie f.eks. - i rolige, dejlige og komfortable omgivelser.
Happydays har vist en række ophold, ka jeg nu se:
www.happydays.nu/dk/content/product/product_list.php?type=58&Travelstart=E

Fra : ABJ

Dato : 21-09-10 09:10

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Slotsferie f.eks. - i rolige, dejlige og komfortable omgivelser.
> Happydays har vist en række ophold, ka jeg nu se:

Vi har flere gange været nogle dage på Teschow i Mecklenburg Vorpommern,
lækkert, slotslignende.

Hotel Gotisches Haus i Wernigerode er superlækkert.

Begge kan bestilles gennem FDM Travel.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-09-10 20:34

"ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i meddelelsen

> Vi har flere gange været nogle dage på Teschow i Mecklenburg Vorpommern,
> lækkert, slotslignende.
> Hotel Gotisches Haus i Wernigerode er superlækkert.
> Begge kan bestilles gennem FDM Travel.

Nice - gennem FDM er der tilsyneladende ik en mulighed i Julen, men med
direkte booking ser det bedre ud. Thanx :)

Fra : Jet

Dato : 21-09-10 11:50

On 20 Sep., 19:08, "Mogens \(K\)" <nyhedsgrupperFJ...@DETTEjubii.dk>
wrote:
> Har du en rigtig god oplevelse ifm. en juleferie, hører jeg det gerne. Jeg
> søger et sted, og det må gerne være herregårdsagtig eller lignende for et
> modent middelaldrende publikum - tak :)

http://www.herregaardspension.dk/

absolut anbefalelsesværdigt !
Vi har boet der tit dengang Fåborg-Gelting færgen sejlede og vi kunne
købe meget billigt spiritus ombord på færgen,
synd at begge færgeruter blev nedlagt !

/jet

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-09-10 21:15